  • 1. Data: 2006-08-07 13:02:37
    Temat: Dzisiejsza rozmowa z mLinia heh
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Od x czasu przymierzałem się do ustalenia pinu dla KK w serwisie transakcyjnym
    mBanku, ale dziś końcu jakoś znalazłem chęci. Zmieniam, po chwili wchodzę w
    "operacje bieżące" i widzę opłatę 2zł. A to pierwsze ustalenie nie jest za
    free?
    Dzwonię i wyłuszczam sprawę. Dowiaduję się, że PIN i KK przychodzą w osobnych
    kopertach. Super, tylko tej z PIN-em nie dostałem. Facet rozłącza się jeden i
    drugi raz. Po paru minutach dostaję przeprosiny za wprowadzenie mnie w błąd, "w
    osobnej kopercie dostaję nie PIN, tylko kod CVV2 do transakcji internetowych"
    :DDD.
    A skoro opłata pojawiła się, to kod widocznie już ustalałem. Proszę o
    sprawdzenie kiedy. Znowu cisza kabla... nie, nie ma takiej możliwości.

    A to ci kompetentna obsługa... czy może być gorzej?

  • 2. Data: 2006-08-08 19:19:39
    Temat: Re: Dzisiejsza rozmowa z mLinia heh
    Od: "Michal Ch" <c...@p...onet.pl>

    Witam
    w przypadku KK w momencie aktywacji ustalasz PIN - wiec pin w kopercie nie
    przychodzi a kod CVV2 jest z drugiej strony karty tam gdzie składasz podpis.

    Chyba sie nie aktywowac karty nie ustalajac pinu
    Napisz na mForum a pewnie moze odpowiedzi otrzymasz od mBanku bo ja nie znam
    az tak dobrze procedur

    Chmiel
    mRadny

  • 3. Data: 2006-08-08 20:07:16
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Michal Ch" wrote in message

> [...]
    >
    > Chyba sie nie aktywowac karty nie ustalajac pinu
    > Napisz na mForum a pewnie moze odpowiedzi otrzymasz od mBanku bo ja nie

    swoja aktywowałem w serwisie mbanku hasłem jednorazowym
    a PIN sobie ustaliłem po dwoch dniach też w serwisie mbanku tak na wszelki
    gdybym nagle z bankomatu kasy potrzebował i oczywiście żadnej blokady na
    2PLN nie było

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-08-08 21:20:51
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michal Ch napisał(a):
> [...]
    > przychodzi a kod CVV2 jest z drugiej strony karty tam gdzie składasz podpis.
    >
    > Chyba sie nie aktywowac karty nie ustalajac pinu

    Się tak. ;-)