  • 1. Data: 2016-03-07 21:59:42
    Temat: Aplikacja Alior Kantor - istnieje proste logowanie?
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Przed wyjazdem w swiat postanowilem po raz pierwszy skorzystac z
    bankowosci mobilnej bo pomyslalem, ze wygodniej bedzie miec aplikacje
    Alior Kantor i w razie potrzeby w niej wymienic pieniadze niz uzerac sie
    ze strona banku na telefonie a ze w kantorze za duzo pieniedzy nie
    trzymam to strach przed wyciekiem mniejszy. Zainstalowalem (wersja
    Android) i jestem bardzo rozczarowany. Zeby sie zalogowac musze podawac
    pelne dane jak do WWW za kazdym razem. Szukam po menu aplikacji ale nic
    w nim nie ma by zmienic sposob logowania na inny. Da sie to jakos osiaganc?

    Jakby był jakiś prosty PIN i ograniczenie rodzaju transkacji przez pełną
    wersję to byłoby to uzyteczne a jaka ma uzytecznosc aplikacja ktora
    tylko zmienia ikony w interfejsie? Przeciez w sklepie przed zakupami nie
    bede mozolnie zastanawial sie na pelnym haslem a jak mam czas by to
    zrobic na spokojnie to wtedy moge uzyc interfejsu www i aplikacja mi nie
    jest potrzebna.

    Pozdrawiam,
    Marcin