  • 1. Data: 2016-03-06 14:27:45
    Temat: które oddziały BGŻ BNP Paribas są dawnymi oddziałami BGŻ, a które są dawnymi oddziałami BNP Paribas?
    Od: n...@p...pl

    czy znajdę gdzieś odrębne listy
    dawnych oddziałów BGŻ sprzed połączenia banków?
    oraz
    dawnych oddziałów BNP Paribas sprzed połączenia banków?

    na stronie www banku nie ma takiego podziału...

  • 2. Data: 2016-03-06 19:30:41
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 06.03.16 o 14:27, n...@p...pl pisze:
> [...]
    > oraz
    > dawnych oddziałów BNP Paribas sprzed połączenia banków?
    >
    > na stronie www banku nie ma takiego podziału...

    U mnie są oddzielne okienka dla klientów byłych BGŻ I BNP.

  • 3. Data: 2016-03-06 22:16:15
    Od: n...@p...pl

    W dniu niedziela, 6 marca 2016 14:27:47 UTC+1 użytkownik n...@p...pl napisał:
> [...]
    > oraz
    > dawnych oddziałów BNP Paribas sprzed połączenia banków?
    >
    > na stronie www banku nie ma takiego podziału...

    poprosze linka do tych "odrębnych okienek"

  • 4. Data: 2016-03-07 00:03:32
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 06.03.2016 14:27, n...@p...pl wrote:
> [...]
    > oraz
    > dawnych oddziałów BNP Paribas sprzed połączenia banków?
    >
    > na stronie www banku nie ma takiego podziału...

    zerknij, czy na archive.org nie znajdziesz tego, czego szukasz:

    https://web.archive.org/web/*/www.bgz.pl

    nie wiem jaka była strona paribasa przed połączeniem.