  • 11. Data: 2016-03-11 11:09:24
    Temat: Re: Koniec BPH ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    On 03/11/2016 12:20 AM, J.F. wrote:
> [...]
    >>> ok. 60 proc. portfela kredytowego BPH."
    >>> http://biznes.trojmiasto.pl/PZU-coraz-blizej-przejec
    ia-BPH-Problemem-kredyty-we-frankach-n91396.html#tri

    >PZU jest państwowy, znaczy się, ministrowie z wszelkimi znajomościami
    >prowadzonych spraw legislacyjnych mają wpływ na jego działanie - więc
    >skoro chcą bez garba frankowego, to chyba znaczy że wejście w życie
    >ustawy "antyfrankowej" jest przesądzone?

    Powyzszy artykul jest z czerwca 2015 - wtedy wszystko bylo inne :-)
    Inny rzad, inny Sejm, inny prezes PZU, inne widoki na przyszlosc -
    choc ustawa juz grozila :-)

    >Bo jakby ta ustawa antyfrankowa miała nie wejść, to PZU mogłoby
    >powiedzieć "kupimy wasz bank, ale za 1 mld zł mniej, ze względu na
    >ryzyko frankowe". A skoro ministrowie poprzez PZU garba nie chcą i
    >mówią o tym otwarcie - to będzie trzęsienie ziemi na polskim rynku
    >bankowym.

    Moze mowia ze nie chca, tylko po to, aby wynegocjowac 1 mld mniej :-)

    Z trzesieniem to ostroznie, bo:
    -duzo kredytow frankowych udzielil panstwowy PKO BP,
    -jakby sie udalo GE sprzedac bez garba i zaplate wyprowadzic, to niech
    sobie ustawe wprowadzaja - reszta banku zbankrutuje i BFG zaplaci, co
    to GE obchodzi :-)
    -tylko tak na oko to trudno bedzie bez garba sprzedac ... jaka by tu
    formule prawna zastosowac ?

    J.

  • 12. Data: 2016-03-11 20:47:22
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    > Moze mowia ze nie chca, tylko po to, aby wynegocjowac 1 mld mniej :-)
    >
    > Z trzesieniem to ostroznie, bo:
    > -duzo kredytow frankowych udzielil panstwowy PKO BP,

    Się go dofinansuje np. akcjami. Może jakąś emisję uczyni.
    Albo po co kombinować - jakaś spec-ustawa z gatunku niekonstytucyjnych.

    > -jakby sie udalo GE sprzedac bez garba i zaplate wyprowadzic, to niech
    > sobie ustawe wprowadzaja - reszta banku zbankrutuje i BFG zaplaci, co to
    > GE obchodzi :-)

    BFG, czyli w rezultacie kto?...

    > -tylko tak na oko to trudno bedzie bez garba sprzedac ... jaka by tu
    > formule prawna zastosowac ?

    Dziś? Przecież mogą (prawie) wszystko.
    Mogą "złe" kredyty przenieść do innego banku (funduszu?) który w tym
    celu zakupią/założą/wyodrębnią (niepotrzebne skreślić).
    Zdaje się coś podobnego stosowano po drugiej stronie Kanału parę lat temu.
    Tej lepszej stronie.

    Arek

  • 13. Data: 2016-03-11 22:11:49
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

> [...]
    > celu zakupią/założą/wyodrębnią (niepotrzebne skreślić).
    > Zdaje się coś podobnego stosowano po drugiej stronie Kanału parę lat temu.

    Za szybko pisałem... Przecież o GE mowa.
    Ale mogą się umówić na szybszą transakcję przed ustawą albo "pozwolą" GE na
    ruch opisany wyżej i kupią oddzielnie. Przy czym Alior tę część "lepszą".

    Arek

  • 14. Data: 2016-03-18 16:31:41
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    > Dlaczego nikt nigdy nie zwracał długów moich?!

    Bo nie należysz do bandy? ;)

    --
    t0maszek - BTC user#AdBlock user
    #lubię to: NIEZALEZNATELEWIZJA.PL

  • 15. Data: 2016-03-18 17:44:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TOMASZEK" nch711$cn3$...@n...news.atman.pl

    > Bo nie należysz do bandy? ;)

    Więc załóżmy bandę, obiecajmy każdemu po 1kpln na
    dziecko (; lub samochód ;) i startujmy w wyborach!

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 16. Data: 2016-03-18 22:28:33
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "TOMASZEK" nch711$cn3$...@n...news.atman.pl

    >Więc załóżmy bandę, obiecajmy każdemu po 1kpln na
    >dziecko (; lub samochód ;) i startujmy w wyborach!

    Bandę z tobą? Weź spierdalaj.

  • 17. Data: 2016-03-19 03:47:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ghost" 56ec730f$0$700$6...@n...neostrada.pl

    > Bandę z tobą? Weź spierdalaj.

    Nie zapraszałem Ciebie. Opanuj się. Nie narzucaj się...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'