  • 11. Data: 2013-03-05 14:40:50
    Temat: Re: Komornik w mBanku i minusy na emaxach
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 23 Feb 2013 06:38:30 -0800 (PST), w
    <c...@k...goo
    glegroups.com>, mucher
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Opłata za obsługę zajęcia jest w rejestrze klauzul niedozwolonych - u
    > mnie multi pobrało 30 zł, oddali po reklamacji.

    A można zgłosić reklamację za 2010 rok?
    Czy dotyczy tylko opłat pobranych po wprowadzeniu tejże klauzuli (2012r.)?
    Bo
    http://samcik.blox.pl/2012/10/mBank-pobiera-zakazana
    -przez-UOKiK-prowizje-Bo.html

  • 12. Data: 2013-03-05 17:27:04
    Od: Paweł Hadam <h...@g...invalid>

    W dniu 2013-03-05 14:40, r...@k...pl pisze:
    > Sat, 23 Feb 2013 06:38:30 -0800 (PST), w
    > <c...@k...goo
    glegroups.com>, mucher

    > A można zgłosić reklamację za 2010 rok?
    > Czy dotyczy tylko opłat pobranych po wprowadzeniu tejże klauzuli (2012r.)?
> [...]

    Można próbować reklamować. Ja tak reklamowałem opłatę dotyczącą karty
    kredytowej (stary temat: dodatkowa opłata za spłatę po terminie, mimo,
    że naliczali też karne odsetki). Co prawda najpierw reklamację odrzucili
    tłumacząc się, że klauzula zakazana od daty (data jakiegoś wyroku),
    która była po moim zdarzeniu. Odpisałem im, że stwierdzenie bezprawności
    w danym dniu nie oznacza, że wcześniej opłata była pobierana zgodnie z
    prawem. Dyplomatycznie odczekali ponad miesiąc i napisali, że niby się
    nie zgadzają, ale że minął termin rozpatrywania to wspaniałomyślnie
    opłatę zwracają. Może tobie też się uda.

    Pozdrawiam,
    Paweł