  • 1. Data: 2013-02-17 21:41:53
    Temat: Uwaga mBank oszukuje na mSaverze
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    Cześć,
    Sprawdźcie swoje promocyjne mSavery.
    Ostatnio zorientowałem się, że mimo spełanienia wszystkich warunków promocji
    opricentowanie na mSaverze spadło mi z 7% do 5%.
    mLinia potwierdziła, że dalej spełniam warunki promocji i mam złożyć
    reklamacje.
    Kiedy będzie rozpatrzone nie wiem (do 30 dni :), ale jakbym się nie
    zorientował to cykałoby 5% zamiast 7%.
    I jak tu mieć zaufanie do banków...
    Aktualne oprocentowanie jest widoczne przy wygenerowaniu historii do pdf-a.
    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 2. Data: 2013-02-18 07:59:12
    Temat: Re: Uwaga mBank oszukuje na mSaverze
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-02-17 21:41, Bartnick pisze:
    > Cze??,
    > Sprawd?cie swoje promocyjne mSavery.
    > Ostatnio zorientowa?em si?, ?e mimo spe?anienia wszystkich warunk?w promocji
    > opricentowanie na mSaverze spad?o mi z 7% do 5%.

    u mnie po staremu, czyli 7% jest, nic u mnie nie namieszali

    --
    pozdrawiam
    Marcin