  • 11. Data: 2019-06-25 21:46:58
    Temat: Re: Kolejne podejście -- Santander
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" qetpth$1rm$...@n...news.atman.pl

    > Gwałt odcisnął się gwałtem -- waga z Chin zstała oclona...

    > https://pl.aliexpress.com/item/32799555556.html?spm=
    a2g0s.9042311.0.0.10445c0fnOhZjV

    > Postaram się o dorzucenie tego do kosztów? -- toż waga ta potrzebna jest
    > mi do ważenia kartridży drukarkowych... Szkoda, że zamawiałem na siebie,
    > zamiast na biuro... Może jeszcze to naprawię?

    Przeciwnik prowadzi przeciwko mnie dezinformacyjną wojnę
    psychologiczną -- waga dotarła najwyraźniej bez dodatkowych
    opłat... Chyba, że opłaty dopiero nadejdą...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 12. Data: 2019-06-26 00:01:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d127a36$0$17355$6...@n...neostrada.pl

    http://eneuel.w.duna.pl/error/WagaS.png

    > Przeciwnik prowadzi przeciwko mnie dezinformacyjną wojnę
    > psychologiczną -- waga dotarła najwyraźniej bez dodatkowych
    > opłat... Chyba, że opłaty dopiero nadejdą...

    https://youtu.be/ZrHrmiUq_zw?t=787 <-- nauka walki wręcz...

    Mój przeciwnik najwyraźniej nie ma umiaru w walce...
    Oto dowód w sprawie:

    Serwis czasowo niedostępny. Sprawdź, czy ostatnia operacja została wykonana.
    Przepraszamy za utrudnienia
    Potrzebujesz pomocy? Masz pytania?
    Napisz: k...@s...pl lub zadzwoń: tel. 1 9999
    (opłata za minutę połączenia zgodnie z taryfą danego operatora).

    i najwyraźniej (tenże przeciwnik) jest w zmowie z operatorami
    telefonicznymi -- 'opłata za minutę' akurat teraz, gdy skończył
    się przydział Faktyczny...

    Uwaga: prosimy o podanie numeru zdarzenia - 510/811988.

    -=-

    Podchodzę [raczej podpełzam -- jak to na wojnie...] do metamorfozowania KGP w KJC...

    -=-

    Udało się?

    Aneks do Umowy konta osobistego został zawarty.
    Zmiana Twojego konta będzie widoczna najpóźniej
    po 1 dniu roboczym banku. Numer konta pozostał bez zmian.

    Co dalej...?

    Dopasuj konto do swoich potrzeb
    Wróć do strony Oferta banku
    Przejdź do strony startowej

    Czy od tej pory nie grożą mi opłaty? Nie muszę wydawać, wpłacać, wypłacać?...

    -=-

    BTW złotych mostów -- zasięgnąłem języka, więc wiem, co to 'polski most'... ;)

    https://youtu.be/_9qh5q8Iuqk?t=675 <-- polski most
    https://www.pb.pl/most-powietrzny-do-berlina-zachodn
    iego-1948-933080 <-- berliński most powietrzny
    https://www.fabdent.pl/_page/fabdent/upload/most_pl_
    2.jpg <--------.
    https://www.fabdent.pl/uslugi/protetyka/mosty <-- zgryźliwy most --'
    https://pl.bab.la/slownik/angielski-polski/most <-- 'most' w angielskim
    https://pl.sputniknews.com/video/201805157964110-Spu
    tnik-Polska-Rosja-Most-Krymski-rosja-polwysep-krymsk
    i-wladimir-putin-ciesnina-kerczenska-krym-ukraina-mo
    st-nad-ciesnina-kerczenska/
    <-- holenderski most krymski
    https://www.youtube.com/watch?v=-FWB5VUFKIo <-- Mostek Wheatstone'a WH-26 INCO

    Santander wzywa do życia w zgodzie z naturą...
    [zwykle ci, którzy wzywają do zgody -- prą do wojny!!!]

    -=-

    https://youtu.be/-hGXcKd5_eM?t=944 <-- most widziany oczami zachodzącego Słońca
    https://youtu.be/-hGXcKd5_eM?t=944 <-- most widziany oczami wschodzącego Słońca

    -=-

    Dzięki za radę przemienienia KGP w KJC...
    Czy od tej pory nie grozi mi (mojej matce) opłata za prowadzenie tego konta?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 13. Data: 2019-06-26 19:36:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d1299da$0$534$6...@n...neostrada.pl

    > Czy od tej pory nie grożą mi opłaty? Nie muszę wydawać, wpłacać, wypłacać?...

    Spodziewając się braku odpowiedzi tutaj, zadałem u źródła, czyli w Banku.

    Oto odpowiedź:

    =======

    Dzień dobry,

    dziękujemy za przesłaną wiadomość.

    Na większość zgłoszeń odpowiadamy w ciągu 60 minut, najpóźniej jednak w ciągu 24
    godzin.

    Do Państwa dyspozycji są również nasi doradcy, pod numerem infolinii 1 9999 (z
    zagranicy +48 61 81 1 9999) dostępni 24h/7dni.

    Pozdrawiamy

    Santander Bank Polska S.A.

    Kontaktuj się z nami, jak chcesz

    Dzień dobry Pani Danuto,

    dziękuję za przesłaną wiadomość.

    Nawiązując do otrzymanej wiadomości, informuję, że za prowadzenie rachunku Konto
    Jakie Chcę nie jest pobierana opłata.

    Na dzień dzisiejszy nie posiadamy informacji o wprowadzeniu opłat na tym rachunku.

    W przypadku kolejnych pytań zachęcam do skorzystania z opcji Odpowiedz.

    =======

    > Santander wzywa do życia w zgodzie z naturą...
    > [zwykle ci, którzy wzywają do zgody -- prą do wojny!!!]

    Idą upały... Ponoć jest jakoś tak:

    - jest gorąco, więc włączamy klimatyzację
    - klimatyzacja podgrzewa to, co za oknem
    i zużywa energię elektryczną uzyskiwaną
    ze spalania węgla i węglowodorów
    - spalanie węglowodorów daje w efekcie
    pożądaną energię i przy okazji wodę
    oraz dwutlenek węgla, ale spalanie
    węgla w efekcie pożądaną energię
    i przy okazji dwutlenek węgla
    - dwutlenek węgla daje efekt cieplarniany,
    więc jest gorąco...

    Właśnie Santander do mnie zadzwonił, ale choć telefon
    mam pół mera od rąk, nie zdołałem odebrać połączenia...
    (spodziewałem się telefonu, więc telefon mam pod ręką)

  • 14. Data: 2019-06-26 20:43:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >rachunku Konto Jakie Chcę nie jest pobierana opłata.
    >Na dzień dzisiejszy nie posiadamy informacji o wprowadzeniu opłat na

    W swietle dyrektywy oplaty za konta beda coraz rzadsze ... ale za
    karty trzeba placic :-)

    > Dzięki za radę przemienienia KGP w KJC...
    > Czy od tej pory nie grozi mi (mojej matce) opłata za prowadzenie
    > tego konta?...

    Nie znasz dnia ani godziny ... kiedy wprowadza nowy cennik :-)

    J.

  • 15. Data: 2019-06-26 20:54:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d13bd4d$0$17344$6...@n...neostrada.pl

    > W swietle dyrektywy oplaty za konta beda coraz rzadsze ... ale za karty trzeba
    placic :-)

    Nie gram z SB w karty. :)

    > Nie znasz dnia ani godziny ... kiedy wprowadza nowy cennik :-)

    [ale już wiem, że i godzina nie jest pewna, i doba -- bo Księżyc ssie energię z
    Ziemi...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 16. Data: 2019-07-02 18:06:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ń" qesn29$1ua$...@n...news.atman.pl

    : Kiepsko po wojnie to było nawet w Anglii.

    A w Szkocji i Walii? ;)

    Ponoć w Niemczech było lepiej niż w UK.

    Od dawna szukam informacji o ,,przewalutowaniach''
    w powojennych Niemczech. Ponoć rząd potrafił
    konfiskować oszczędności, dawać preferencyjne
    opodatkowanie pracującym itd...

    [jak nas tak by potraktowano -- chyba bym umarł z głodu]

    : Z tym, ze po wojnach to bywa świetna koniunktura,
    : którą myśmy budując socjalizm przes[.]ali
    : co najmniej w latach 1947-53.

    Wojna to wspaniała ;) koniunktura -- wystarczy zobaczyć
    historiE rozwoju cywilizacji, by wiedzieć, kiedy były wojny...
    [po których następował szalony regres gospodarczy...]

    --