  • 21. Data: 2003-08-10 23:28:18
    Temat: Re: Klauzula Multibanku
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 7 Aug 2003 10:49:29 +0200, "Lesio5" <I...@w...peel>
    wrote:

    >Zmiany w wysokosci zarobków moga stanowic podstawe do wypowiedzenia umowy
    >przez Multibank.

    nawet wzrost?
    Hmmm, czy oni na pewno chcą pożyczać czy tylko czyhają na okazję, żeby
    karne odsetki dowalić? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 22. Data: 2003-08-11 08:54:38
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > nawet wzrost?
    > Hmmm, czy oni na pewno chcą pożyczać czy tylko czyhają na okazję, żeby
    > karne odsetki dowalić? :-)
    chca przejac kredytowana nieruchomosc i dlatego dla tych co maja powyzej
    70% wkladu wlasnego daja preferencyjne oprocentowanie ;)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 23. Data: 2003-08-11 08:55:56
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    zbiggy napisał(a):

    > a dla mnie (przyznam się, że dostałem preferencje w postaci zaniechania
    > wyceny mieszkania) najlepsze są jednak w BPHPBK:
    >
    > - na dzień dobry (prowizja + wycena) zaoszczędzam ok. 1200zł
    > - oprocentowanie W6M+1,1pp = 6.15% (wkład własny>30%) a Twoje 6.17%
    + przymus zalozenia ror

  • 24. Data: 2003-08-11 11:01:29
    Od: "" <z...@p...onet.pl>

    > + przymus zalozenia ror

    nic mi o tym nie wiadomo (a wczytywałem się w draft umowy, gdzie są klauzule
    zarówno dla posiadaczy jak i nieposiadaczy), ale gdyby nawet, to chyba mnie
    nie skasują na więcej niż te 1200zł :))

    Zbiggy