  • 1. Data: 2003-08-06 15:18:42
    Temat: CHF
    Od: "hary" <h...@w...pl>

    Witam wszystkich. Otrzymałem kredyt mieszkaniowy w CHF, jest to spora suma.
    Jednak ze względu na niski kurs wstrzymałem wypłatę. Czy waszym zdaniem kurs
    wzrośnie, zmaleje utrzyma stagnacje ? Na zrealizowanie mam 2 m-ce czekać czy
    wypłacać ? Dzięki za wszelkie podpowiedzi.

  • 2. Data: 2003-08-07 05:17:59
    Temat: Re: CHF
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    http://www.efixpolska.com/dokumenty/?id=7#komentarz

  • 3. Data: 2003-08-07 12:09:12
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > wzrośnie, zmaleje utrzyma stagnacje ? Na zrealizowanie mam 2 m-ce czekać czy
    > wypłacać ? Dzięki za wszelkie podpowiedzi.

    Obawiaj się raczej co będzie póżniej (za pół rok, rok, dwa, pięć) a nie co
    będzie w okresie dwóch miesięcy. Ewentualne Twoje zyski lub straty póżniej będą
    nieporównywalne z tymi w ciągu dwóch miesięcy. Tensor1

    PS. A tak z ciekawości: w jakim Banku wziąłeś, jakie dali Ci oprocentowanie
    (czy oparte o LIBOR_CHF) i jaką zapłaciłeś prowizję. Czy za wczesniejsze spłaty
    będziesz musiał płacić prowizję.

  • 4. Data: 2003-08-08 09:39:41

    Odpowiedż w nowym liście. Sorry pomyłkowo.
    Pozdrawiam.