  • 1. Data: 2002-09-23 12:12:35
    Temat: Kasa mieszkaniowa w BSK
    Od: P...@b...pl

    Witam,

    Czy ktoś z Państwa próbował uzyskać kredyt kontraktowy w Banku Slaskim ?
    Niedługo skończę 4 lata oszczędzania i jestem ciekaw jakich moge się
    spodziwać problemów.

    Przez ten czas nie miałem konta w Banku Śląskim, czy do tego się
    przyczepią ?
    Jak zakładałem kasę to powiedzieli, że nie jest to konieczne ....

    Proszę o wszelkie uwagi

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-09-24 06:36:12
    Temat: Re: Kasa mieszkaniowa w BSK
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik <P...@b...pl> napisał w wiadomości
    >Czy ktoś z Państwa próbował uzyskać kredyt kontraktowy w Banku Slaskim ?
    >Niedługo skończę 4 lata oszczędzania i jestem ciekaw jakich moge się
    >spodziwać problemów.

    Problemem może być nikompetencja i idiotyzm pracowników ING BSK. Sama Kasa
    kredyt przyznaje szybko i sprawnie ale.... jeśli przejdziesz weryfikacje
    dokumentów w oddziale. I życzę abyś nie miał problemów z pracownikami.

    LeszekR.