  • 1. Data: 2002-09-23 10:24:09
    Temat: KK - pytanie
    Od: dzieju <dzieju@[ANTYSPAM].priv2.onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie banalne, ale dla mnie ważne. Od niedawna jestem
    posiadaczem KK Lukasa. Czy robiąc zakupy mogę płacić po części kartą i
    po części gotówką? To znaczy np. chcę kupić telewizor za 1800zł. Limit
    dziennych operacji na karcie mam 1000zł. Czy mogę więc zapłacić kartą
    1000zł i dopłacic gotówką 800zł? Czy może zależy to od sklepu?
    Dzięki za odpowiedź

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-09-23 10:42:12
    Temat: Re: KK - pytanie
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Sep 23, 2002 at 12:24:09PM +0200, dzieju wrote:

> [...]
    > dziennych operacji na karcie mam 1000zł. Czy mogę więc zapłacić kartą
    > 1000zł i dopłacic gotówką 800zł? Czy może zależy to od sklepu?

    Zalezy od sklepu.

    Aklajerzy odradzaja (sklepom) przyjmowanie platnosci dwiema kartami,
    ale karta + gotowka OIDP nie.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-09-23 10:49:42
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    dzieju wrote:

> [...]
    > dziennych operacji na karcie mam 1000zł. Czy mogę więc zapłacić kartą
    > 1000zł i dopłacic gotówką 800zł? Czy może zależy to od sklepu?

    Zależy od sklepu, ale w większości przypadków nie powinno być problemu.
    Przygotuj się jednak, że wielu sprzedawców będzie Cię mniej lub bardziej
    otwarcie zachęcać do wycieczki do bankomatu ;)
    Nie należy ulegać takim presjom.

  • 4. Data: 2002-09-23 22:13:35
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

> [...]
    > Przygotuj się jednak, że wielu sprzedawców będzie Cię mniej lub bardziej
    > otwarcie zachęcać do wycieczki do bankomatu ;)

    Dokladnie zalezy od sklepu, jesli to jakis hiper to bez problemowo nawet
    karty od dwoch osob :))))) do jednej transakcji
    Al

  • 5. Data: 2002-09-24 06:04:00
    Od: m...@p...onet.pl

    A zeby takich cudow nie robic to zobacz w innych bankach, czy Ci nie dadza
    wiekszego limitu i tyle...

    pzdrfv

    micho