  • 1. Data: 2002-09-23 11:21:49
    Temat: MilleKredyt
    Od: "malenka" <m...@a...net.pl>

    Witam,
    orientujecie sie moze, czy w przypadku MilleKredytu wymagane sa regularne
    wplywy na konto? Czy wystarczy sa fakt "posiadania konta" od min. 3 m-cy?
    Pozostale warunki spelniam (zarobki itd).
    Konto mam u nich ponad 2 lata, ale ostatnimi czasy hmmm... znalazlam lepsza
    oferte ;-)

    Pozdrawiam goraco,
    malenka

  • 2. Data: 2002-09-23 18:04:16
    Temat: Re: MilleKredyt
    Od: c...@i...pl

    On Mon, 23 Sep 2002 13:21:49 +0200, "malenka" <m...@a...net.pl>
    wrote:

> [...]
    >wplywy na konto? Czy wystarczy sa fakt "posiadania konta" od min. 3 m-cy?
    >Pozostale warunki spelniam (zarobki itd).

    wystarczy otworzyć konto w momencie składania wniosku o kredyt, a
    posiadanie konta może być faktem obciążającym, jeżeli było obsługiwane
    nieprawidłowo :)

  • 3. Data: 2002-09-23 19:44:08
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik malenka <m...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ammtg4$9q8$...@k...man.lodz.pl...
> [...]
    > wplywy na konto? Czy wystarczy sa fakt "posiadania konta" od min. 3 m-cy?
    > Pozostale warunki spelniam (zarobki itd).

    Jeżeli masz konto od 3 miesięcy to możesz starac sie o Millekredyt. Wpłwy
    nie są istotne, potrzebne są papiery z wynagrodzeniem.
    Pozdrawiam
    AruBuru

  • 4. Data: 2002-09-23 19:46:32
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    > wystarczy otworzyć konto w momencie składania wniosku o kredyt, a
    Przy MilleDOM tak, ale nie przy kredycie konsumcyjnym jaim jest Millekredyt.
    Tam rachunek musi istnieć od 3 miesięcy (podobnie jak przy limicie do
    rach.).
    Podobnie jak przy MileDOM, nie ma również potrzeby posiadania rachunku od 3
    miesięcy podczas starania się o KK Millennium.
    Pozdro
    AruBuru

  • 5. Data: 2002-09-24 07:36:56
    Od: "malenka" <m...@a...net.pl>

    Użytkownik "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli masz konto od 3 miesięcy to możesz starac sie o Millekredyt. Wpłwy
    > nie są istotne, potrzebne są papiery z wynagrodzeniem.
    > Pozdrawiam
    > AruBuru

    Wielkie dzieki, brzmi optymistycznie :-)
    Pozdrawiam,
    malenka