  • 1. Data: 2002-09-23 11:30:48
    Temat: Uwaga na Telepekao24
    Od: "Bartek Kozlowski" <k...@p...gazeta.pl>

    Swego czasu zalozylem firmowe konto internetowe w Telepekao24. Od kilku
    miesiecy nie prowadze juz jednak dzialalnosci i na koncie nie ma obrotow.
    Wyciagi wciaz nadchodzily, nie otwieralem ich jednak, sprawdzajac jedynie
    stan konta przez www.

    Troche sie jednak zdziwilem gdy porownalem stan konta z www (od kilku
    miesiecy 0zl - po zjedzeniu resztek pieniedzy przez miesieczne oplaty) oraz
    ostatniego wyciagu, bo w koncu otworzylem koperte. Na drukowanym wyciagu
    stan konta to saldo debetowe na prawie 60 zl ! Jak sie domyslam na koncie
    dostepnym przez WWW telepekao24 nie wykazuje salda ujemnego i zadnych
    operacji odpisywania oplat z saldem ujemnym nie widac w historii rachunku a
    saldo jest po prostu 0zl.

    Wczesniej myslalem, ze po prostu oplaty sa pobierane jedynie gdy sa jakies
    pieniadze na koncie.

    Czy w takiej sytuacji ewidentnego bledu systemu komputerowego
    wprowadzajacego niczego nie przeczuwajacego czlowieka w blad, mozna probowac
    przy zamknieciu rachunku wylgac sie od tych "niewidocznych" w Internecie
    oplat? Jak myslicie?

    Tak czy siak, pamietajcie o tym jesli macie to konto.

    Pozdrawiam

    Bartek Kozlowski

  • 2. Data: 2002-09-23 13:25:55
    Temat: Re: Uwaga na Telepekao24
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Witaj,

    Jeżeli opłata za prowadzenie rachunku wynosi 8/zł mies.
    plus opłata za przysyłanie wyciągów - to czemu się dziwisz?

    pzdr,
    Bam

  • 3. Data: 2002-09-23 13:52:20
    Od: "Bartek Kozlowski" <k...@p...gazeta.pl>

    Dziwie sie ze na koncie przez www mam 0zl a wg wyciagu -50zl.

    Ot ciekawostka

    Bartek

  • 4. Data: 2002-09-23 13:59:30
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Jeżeli opłata za prowadzenie rachunku wynosi 8/zł mies.
    > plus opłata za przysyłanie wyciągów - to czemu się dziwisz?

    Nie korzystam z Telepekao więc dokładnie nie wiem jak to jest, ale
    jesli faktycznie interfejs www oszukuje klientów nie pokazując ujemnego
    salda to IMHO jest się czemu dziwić.

    Pix

  • 5. Data: 2002-09-24 18:42:43
    Od: "KK" <k...@g...pl>

    "pix" <p...@w...pl> wrote in message news:amn6rt$glr$1@news.tpi.pl...

    > Nie korzystam z Telepekao więc dokładnie nie wiem jak to jest, ale
    > jesli faktycznie interfejs www oszukuje klientów nie pokazując ujemnego
    > salda to IMHO jest się czemu dziwić.
    >
    > Pix

    Eeee tam, mi przed duza liczba pokazuje jeszcze wiekszy minus. A jak minus
    robi sie za duzy w stosunku do tego na co pozwla mi bank, to jeszcze na
    dodatek robi sie mocno czerwony, zebym przypadkiem nie przegapil.
    kk