  • 51. Data: 2003-12-01 07:49:24
    Temat: Re: Kasa do USA - PARANOJA!
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Miernik <m...@c...pl> wrote:

    > A ja proponuje zapomniec o paypalu, to sa zlodzieje, nawet dla amerykanow.
    > http://www.paypalwarning.com
    > http://www.paypalsucks.com

    W takim wypadku zostają tylko przelewy międzynarodowe - tylko dotąd będą
    one "niewykonalne", dopóki będą one drogie (a te do USA takie będą). I
    ludzie z Polski dalej będą słać kasę w kopercie via PP... ;((

    --
    Works of art, painted black,
    Magniloquent, bleeding dark,

  • 52. Data: 2003-12-01 11:36:36
    Od: "L1962" <L...@v...net>

    "Miernik" <m...@c...pl> wrote in message
    PayPala z

    > A ja proponuje zapomniec o paypalu, to sa zlodzieje, nawet dla amerykanow.
    >
    > http://www.paypalwarning.com
    > http://www.paypalsucks.com

    Gdybys chociaz znal przyczyne tych zali....Bo ja akurat znam...Jak ktos nie
    ma w pelni aktywnego konta lub zalozyl je niezgodnie z zasadami lub prawda
    to blokuja. I bardzo dobrze. Nie moze byc oszustow na Pay Pal bo to sie
    kluci z zasada dobrej wiary brania udzialu w aukcjach.

  • 53. Data: 2003-12-01 17:23:33
    Od: "grzegorz" <w...@u...pl>

    > Strasznie traca...I na pewno bardzo sie tym przejma....Strata czasu.
    Polska
    > to dla pay pal trzeci swiat i zagrozenie przekretami internetowych
    > transakcji. Polska jest tu na rowni z Rosja, Ukarina, Bialorusia czy
    > Rumunia.
    No ja np kupuje na ebay miesiecznie za sume od 3500 do 5000 $ (mialem raz ok
    6200 miesiecznie oczywiscie) czyli zostawiam w Bidpay od 100 do 200 $
    prowizji :( to malo czy duzo
    Policz 200 -300 osob z podobnym obrotem ...
    A ilosc osob kupujacych na ebay jest wielokrotnie wiecej.
    Jestem pewien jezeli PayPal zezwoli Polakom placenie to sukces gwarantowany
    .
    Dawniej byl Billpoint (akceptowal Polske :) )ale paypal wykupil kupil :(
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 54. Data: 2003-12-02 02:10:49
    Od: " 0sa" <0...@g...pl>

    grzegorz <w...@u...pl> napisał(a):

> [...]
    ok
    > 6200 miesiecznie oczywiscie) czyli zostawiam w Bidpay od 100 do 200 $

    Normalnie nikt nie placi za kupowanie. Jezeli jestes sprzedawca i to podobne
    koszty 2-4% prowadzeniu biznesu mozna byloby wytrzymac.

> [...]
    > ..
    > Dawniej byl Billpoint (akceptowal Polske :) )ale paypal wykupil kupil :(

    Wydaje mi sie ze jest szansa dla kogos np. w Polsce na otworzenie
    konkurencyjnego produktu dla PayPal'a. :)

    0sa