  • 1. Data: 2002-07-22 13:18:37
    Temat: Kasa Mieszkaniowa jako spłata pożyczki hipotecznej przeznaczonej na budowe domu
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Hej!

    Mam zamiar wziąźć pożyczkę hipoteczną i wybudować za nią dom...

    Będę mógł potem splacic ta pożyczkę srodkami zgromadzonymi na Kasie
    Mieszkaniowej (bez brania kredytu kontraktowego)?

    Nie przyczepią sie że nie wziąłem kredytu budowlanego?
    w sumie, jak nie będe brał kredytu kontraktowego w Kasie Mieszkaniowej, to
    bank nie będzie ingerował w to na co powierzam srodki dotychczas
    zgromadzone...

    Ale ten fiskus....

    Pozdrooo

  • 2. Data: 2002-07-23 13:01:50
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w sumie, jak nie będe brał kredytu kontraktowego w Kasie Mieszkaniowej,
    > bank nie będzie ingerował w to na co powierzam srodki dotychczas

    Co ten fiskus?
    Wycofujesz (odbierasz) pieniadze z kasy i przeznaczasz je na cel
    mieszkaniowy jakim jest splata pozyczki/kredytu zaciagnietego na cel
    mieszkaniowy :-)

    Karol

  • 3. Data: 2002-07-23 14:01:47
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    No nie wiem czy chlopakowi nie będą robić problemów jak nie będzie mial
    dokładnie napisane w umowie że jest to kredyt budowlany....

    Chłopak chce wziąźć pożyczkę hipoteczną na dowolny cel, i za nią wybudować
    dom, a nie chce wziąźć kredytu budowlanego...

    W sumie.. wydaje mi się że to zalezy od upierdliwości urzędnika jeśli będą
    go kontrolowac....

  • 4. Data: 2002-07-23 14:06:42
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jurek" <j...@a...net> napisał w wiadomości
    > No nie wiem czy chlopakowi nie będą robić problemów jak nie będzie mial
    > dokładnie napisane w umowie że jest to kredyt budowlany....

    Zgadzam sie. Ale napisalem, ze musi KM przeznaczyc go na splate
    kredytu/pozyczki zaciagnietego na cel mieszkaniowy.

    > Chłopak chce wziąźć pożyczkę hipoteczną na dowolny cel, i za nią wybudować
    > dom, a nie chce wziąźć kredytu budowlanego...

    Owszem. Lepiej bedzie jak wezmie kredyt celowy.

    > W sumie.. wydaje mi się że to zalezy od upierdliwości urzędnika jeśli będą
    > go kontrolowac....

    Ale lepiej sie zabezpieczyc :-)

    Pozdrawiam,
    Karol