  • 81. Data: 2005-03-23 18:18:12
    Temat: Re: Karty płatnicze pre-paid???
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Miałem dwie. Jedną personalizowaną - rok i jedną niepersonalizowaną -
    > pół roku za połowę ceny.
    >
    > Chyba, że ostatnio jakoś wydłużyli...

    Nie wiem czy ostatnio. Spersonalizowana z 2003 roku ważna 2 lata.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 82. Data: 2005-03-23 18:21:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
    > Glenn wyłuszczył(a) następująco przemyślenia swoje:

    > Może i tak, spierał się z kobietą nie będę,

    Taaak - a z facetem walczyłbys do upadłego ;-))) ? Mam spersanonalizowaną
    kartę z 2003 roku ważną do 2005. ING pomerdało sie juz chyba wszystko -
    sądząc z linku który wkleiłeś.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 83. Data: 2005-03-23 18:52:00
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Glenn wyłuszczył(a) następująco przemyślenia swoje:

    > Taaak - a z facetem walczyłbys do upadłego ;-))) ?

    Do upadłego to pewnie nie, ale coś bym tam napisał, że pisanie jest
    łatwiejsze od czytania ;-) (dopiero by mi się dostało...).

    A tak poważnie, to czy używałaś tej karty za granicą? W mało
    cywilizowane kraje się w tym roku wybieram i rozważam użyteczność tego
    wynalazku do wybierania dziwnych walut w bankomatach.
    I czy kursy bardzo bolące?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 84. Data: 2005-03-23 18:58:03
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > Nie wiem czy ostatnio. Spersonalizowana z 2003 roku ważna 2 lata.

    Ja moją personalizowaną miałem chyba wcześniej...

    Jeden kit, niech blad dla znać jaką kartę teraz kupi. :-)

  • 85. Data: 2005-03-23 19:58:35
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > Taaak - a z facetem walczyłbys do upadłego ;-))) ? Mam spersanonalizowaną
    > kartę z 2003 roku ważną do 2005. ING pomerdało sie juz chyba wszystko -
    > sądząc z linku który wkleiłeś.

    Cześć.
    Kupowałem kartę w lutym i moja jest ważna na rok (niespersonalizowana),
    powiedziano mi, że wszystkie przedpłacone tak mają. Może zmienił się
    regulamin...

    owp

  • 86. Data: 2005-03-23 20:03:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Do upadłego to pewnie nie, ale coś bym tam napisał, że pisanie jest
    > łatwiejsze od czytania ;-) (dopiero by mi się dostało...).

    Coś w tym jest z tym pisaniem. Napisze sie coś, a potem trzeba tego bronic
    do upadłego ;-))))

> [...]
    > cywilizowane kraje się w tym roku wybieram i rozważam użyteczność
    > tego wynalazku do wybierania dziwnych walut w bankomatach.

    Ukraina ;-) ? Nie korzystałam z tej karty zagramanicą, ale doniesienia są
    takie, że ze względu na prowizje bez minimum opłaca się drobne kwoty ciągnąć
    z bankomatu.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 87. Data: 2005-03-23 20:51:35
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > Ja moją personalizowaną miałem chyba wcześniej...
    >
    > Jeden kit, niech blad dla znać jaką kartę teraz kupi. :-)

    oczywiscie ze dam znac :-)
    *** blad ***

  • 88. Data: 2005-03-23 21:49:04
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

> [...]

    > takie, że ze względu na prowizje bez minimum opłaca się drobne kwoty ciągnąć

    Toś mi nie pomogła.
    Nie, nie Ukraina, trochę bardziej na południe. Myślę, że na Ukrainie to
    bym się oparł na wymianie barterowej...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 89. Data: 2005-03-23 21:59:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Myślę, że na Ukrainie
    > bym się oparł na wymianie barterowej...

    A niesłusznie. Bankomaty działają, czasem nawet karta da się zapłacić.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 90. Data: 2005-03-23 23:40:39
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    blad napisał(a):
    > Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > oczywiscie ze dam znac :-)

    Tylko w jakiejść nowej notce a nie w w przedpotopowym wątku co by go z
    trumny nie wyciągać ;-)

    K.