  • 21. Data: 2002-07-22 20:26:33
    Temat: Re: Karty a PKP
    Od: "Excile" <d...@k...net.pl>

    > Podobno w niektorych miastach da sie zakupic bilet przy pomocy karty.
    > Prawda to?
    > Jesli tak, to do kogo mozna napisac/zaapelowac, by sklonic PKP do
    > akceptowania kart na dworcu w Bydgoszczy? ;))

    a na kasie miedzynarodowej w Gdansku Glownym jest nawet stosowna naklejka
    VISA/ MASTERCARD i jakas malo wyuczona pani z dalekiego kraju nawet
    probowala na moich oczach zaplacic za bilet, jakie bylo jejz zdziwienie gdy
    pani w okienku powiedziala only cash (mimo ze wczesniej nie potrafila po
    angielsku ani slowa)

    pzdr
    DC
    tencza.blog.pl - LUNATYCZY KARTEL SZYDERCOW

  • 22. Data: 2002-07-22 20:39:28
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Excile wrote:
> [...]
    > pani w okienku powiedziala only cash (mimo ze wczesniej nie potrafila po

    Bo na kartce przyklejonej na kasie miała wykaligrafowane "ONLI KESZ".

    If ju łont sam łajn, pliz help jorself dżeri. Nie, do znajomego
    mówiłam. Nie znasz.
    --
    pjo

  • 23. Data: 2002-07-23 16:09:06
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

    > A nie ma Orbisu w Bydzi?

    A mozna kupic miesieczny w Orbisie?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 24. Data: 2002-07-31 18:51:40
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paul" <N...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Może to i lepiej że nie ma.... W Lublinie jest 1 POS na dworcu głównym i w
    > kwietniu nie pojechałem pociągiem, bo chciałem zapłacić kartą (VC z
    Multi).
    > Mianowicie były czynne 3 z 4 kas - oczywiście ta gdzie był POS była
    > nieczynna, ale pomyślałem nowoczesny dworzec to może i myślący i przyjaźni
    > pracownicy....

    To we Wrocławiu POS jest tylko w kasie międzynarodowej, gdzie zwykle nie ma
    kolejki w odróznieniu od innych okienek. Jeżeli płaci się kartą to można tam
    kupić także bilety krajowe. Dzięki temu można zaoszczędzić sporo cennego
    czasu.

    W Poznaniu są 2 POS-y w kasach krajowych (zwykle czynnych naprzemian) i w
    międzynarodowych. A i tak zwykle kupuję w ORBISE na Marcinkowskiego bo to
    zawsze inna kultura.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl
    (stare i najnowsze regulaminy NOM tamże do obejrzenia)

  • 25. Data: 2002-08-01 07:45:20
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Telesfor Baudot napisał(a):
> [...]
    > kupić także bilety krajowe. Dzięki temu można zaoszczędzić sporo cennego
    tak bylo kiedys
    teraz jest kilka kas ( >3 ) ktore akceptuja karty oprocz kasy
    międzynarodowej
    czasu sie nie oszczedza bo w tych kasach jest zwylke najwieksza kolejka
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 26. Data: 2002-08-01 19:33:21
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

    > W Poznaniu są 2 POS-y w kasach krajowych (zwykle czynnych naprzemian)
    i w
    > międzynarodowych. A i tak zwykle kupuję w ORBISE na Marcinkowskiego bo
    > zawsze inna kultura.

    A czy w ORBISie mozna kupic bilet miesieczny?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl