  • 21. Data: 2005-08-02 14:02:18
    Temat: Re: Karta kredytowa - jakiego Banku??
    Od: Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl>

    darek <d...@f...com.pl> wrote:

    > No widzisz, jednak ma zalety :-)
    > Oczywiscie, zgadzam sie - nie jest to zadna rewelacja ale calkiem
    > przyzwoity produkt, ma tez te ceche , ze jak chyba wszystkie pozostale
    > KK z tego banku jest bardzo atrakcyjna dla tych, ktorym zdarza sie
    > uzywac KK do podejmowania gotowki z bankomatu (dotyczy tylko wlasnych
    > bankomatow Rajfiego - brak dodatkowej prowizji poza oczywiscie
    > oprocentowaniem lecacym od razu)

    Orientuje się może ktoś czy ta bezprowizyjność dotyczy tylko polskich
    banomatów Rajfiego czy zagranicznych też? (na stronie www w tabeli opłat
    i prowizji nie jest to niestety jasno napisane..)

    pozdrawiam

    --
    Bohdan 'Nexus' Horst

  • 22. Data: 2005-08-02 16:02:06
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "darek" <d...@f...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tylko wlasnych bankomatow Rajfiego - brak dodatkowej prowizji poza
    > oczywiscie oprocentowaniem lecacym od razu)

    To jest spora zaleta, ten brak prowizji. Z kolei kolejna wada "starej"
    Visy Rajfiego, to bardzo nisko ustawiony gorny poziom limitu, tylko
    10k zł. Powyzej sugeruja juz karte zlota, a zlota kosztuje w Rajfim
    250 zł i nie ma mozliwosci obnizenia tej oplaty lub jej zniesienia,
    jak w ING czy BPH. No nic, zobaczymy czy da sie zrobic srebrna Vise na
    limit powyzej 10k.

    > Sposrod tanszych w uzytkowaniu kart wybralbym jednak zdecydowanie
    > Economica z Millennium.

    Jesli sie zadluza na karcie (ale sporadycznie, a nie ciagle), to jest
    to chyba rzeczywiscie przeboj. Sposob naliczania odsetek rewelacyjny.

    marekz

  • 23. Data: 2005-08-03 13:48:32
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

    Polecam Kartę Kredytową MultiBanku. Mam i jestem zadowolony :)