  • 1. Data: 2005-08-01 07:55:51
    Temat: Multibank - niby zamkniecie i otwarcie rachunku
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    Witam i pytam
    Ostatnio w Multibanku uruchamiałem kredyt odnawialny i właśnie sprawdzam dzis
    historię konta, a tam jest taka pozycja "otwarcie rachunku - wpłata"
    i "zamknięcie rachunku - wypłata".
    Tu umiesciłem screeny z tymi operacjami:
    http://www.darek.netstrefa.com/multi1.jpg
    http://www.darek.netstrefa.com/multi2.jpg
    Żadnej takiej wpłaty i wypłaty było, czy to jest może normalne przy
    uruchamianiu kredytu odnawialnego? Dodam, że załatwiałem to w oddziale, gdzie
    trwało to dość długo, pan z Multi który to ze mną załatwiał wyszedł na
    chwilę, która trwała 20-30 minut. Czyżby jakaś pomyłka z ich strony, czy też
    wszyscy tak mają przy uruchamianiu KO? Czy mógłby ktoś sprawdzić w swojej
    historii rachunku? Dzięki z góry za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2005-08-01 11:59:56
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "Darek" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > historię konta, a tam jest taka pozycja "otwarcie rachunku - wpłata"
    > i "zamknięcie rachunku - wypłata".
    > Tu umiesciłem screeny z tymi operacjami:

    Hej,

    Twój rachunek został przekształcony. Techcnicznie, w uproszczeniu, to
    operacja zamknięcia rachunku o kodzie X i otwarcie rachunku o kodzie Y.

    pzdr
    topjes

  • 3. Data: 2005-08-01 12:32:36
    Od: "Darek" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Twój rachunek został przekształcony. Techcnicznie, w uproszczeniu, to
    > operacja zamknięcia rachunku o kodzie X i otwarcie rachunku o kodzie Y.

    Dzięki za odpowiedź, ale prawdę mówiąc niewiele mi to mówi, bo ja nie
    przekształcałem rachunku na inny. Czy mozesz powiedziec cos wiecej, na
    stronach Multibanku nie znajduję tego typu informacji, jedynie
    przekształcenie dotyczy zmiany rachunku np. współposiadacza lub rodzaju
    rachunku. Czy to ma związek z kredytem odnawialnym? W mBanku gdy przyznali mi
    KO to takich dziwnych operacji nie wykonywali.

  • 4. Data: 2005-08-01 12:54:15
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "Darek" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
    mi
    > KO to takich dziwnych operacji nie wykonywali.

    Dlatego napisałem "technicznie". Od strony technicznej tak to właśnie
    wygląda. System zamknął Ci rachunku MultiKonto (np Ja) a otworzył MultiKonto
    Ja z Kredytem. To są dwa oddzielne produkty dla systemu (innych kodach).
    Dla Ciebie jest ważne w banku to aby się kasa zgadzała :) Jak się zgadza, to
    chyba jest ok? ;)

    pzdr
    topjes

  • 5. Data: 2005-08-01 13:07:33
    Od: "Darek" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Dla Ciebie jest ważne w banku to aby się kasa zgadzała :) Jak się zgadza, to
    > chyba jest ok? ;)

    Kasa się zgadza :-) Dzięki za wyjaśnienia.

  • 6. Data: 2005-08-01 17:20:17
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Darek napisał(a):

> [...]
    > http://www.darek.netstrefa.com/multi2.jpg
    > Żadnej takiej wpłaty i wypłaty było, czy to jest może normalne przy

    Oczywiście. Całkowicie normalne. U mnie było dokładnie tak samo

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098