  • 1. Data: 2005-08-01 08:39:19
    Temat: rezerwacja online - jak wpisac numer?
    Od: "P" <p...@g...pl>

    Witam
    Chcę zarezerwować bilet lotniczy ale mam pewien problem. Czy w rubryce card
    nr wpisać numer karty z, że tak powiem, frontu, czy ten z paska, z tyłu. Czy
    zachowuje się spacje pomiędzy grupami 4 cyfr czy wpisuje się jak leci?

    z góry dzięki
    P.

  • 2. Data: 2005-08-01 08:43:30
    Temat: Re: rezerwacja online - jak wpisac numer?
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dckn4l$p3e$1@inews.gazeta.pl grupowicz P napisał:

> [...]
    > card nr wpisać numer karty z, że tak powiem, frontu, czy ten z paska, z
    > tyłu. Czy zachowuje się spacje pomiędzy grupami 4 cyfr czy wpisuje się

    Bez spacji, numer z przodu lub pierwsze 4 grupy 4-cyfrowe z tyłu.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 3. Data: 2005-08-01 11:54:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    P wrote:
> [...]
    > card nr wpisać numer karty z, że tak powiem, frontu, czy ten z paska, z
    > tyłu. Czy zachowuje się spacje pomiędzy grupami 4 cyfr czy wpisuje się

    z tylu masz to samo co z przodu z wyjatkiem ostatnich 3 cyfr, te
    ostatnie 3 cyfry nie naleza do numeru karty, to kod cvv.