  • 1. Data: 2003-01-20 21:39:38
    Temat: Karta kredytowa ??
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Witam
    Mam zamiar wyrobić sobie Kartę kredytową
    Mam w związku z tym pytanie:
    Jaką kartę wybrać ?? VISE czy Eurocard MasterCard ???

    --
    Pozdrawiam:

    ************************
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335

    Pozdrawiam:

    ************************
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335
    ************************

  • 2. Data: 2003-01-20 22:09:33
    Temat: Re: Karta kredytowa ??
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jaką kartę wybrać ?? VISE czy Eurocard MasterCard ???

    Jesli czesciej bedziesz jezdzil po Europie - MC, jesli do USA - Visa.
    Jesli siedzisz w Polsce tylko - ta ktora ma ladniejszy obrazek lub
    losowo :)

  • 3. Data: 2003-01-20 22:19:00
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:b0hs3s$5c7$1@news.onet.pl...

    > Jesli siedzisz w Polsce tylko - ta ktora ma ladniejszy obrazek lub
    > losowo :)

    Jesli siedzisz w Polsce to Visa :) - bez autoryzacji. Chyba ze cenisz sobie
    bezpieczestwi to EC/MC.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-01-20 22:33:47
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > Jesli czesciej bedziesz jezdzil po Europie - MC, jesli do USA - Visa.
    > Jesli siedzisz w Polsce tylko - ta ktora ma ladniejszy obrazek lub
    > losowo :)

    Zwykle Visa ma ladniejszy.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 5. Data: 2003-01-21 06:37:23
    Od: "Evit" <e...@p...onet.pl>

    Ostatni ranking Rzeczpospilitej wygrała Visa MultiBanku. Jest chyba
    zdecydowanie najlepsza, biorąc pod uwagę wszystkie parametry. Najdłuższy
    okres bez odsetek-do 53 dni, stosunkowo niskie oprocentowanie, darmowe
    ubezpieczenie od nieuprawnionych transakcji (72 godz) i kradzieży gotówki
    (2 godziny od wypłaty z bankomatu), niskie prowizje od wypłat z bankomatu
    3,5 w kraju i 10 zł za granicą (niezależnie od kwoty!), zdjęcie jako
    dodatkowe zabezpieczenie oraz wysoki limit kredytowy - do 3ch wynagrodzeń
    miesięcznych. Nie ma limitów dziennych wypłat gotówki-posiadacz karty
    Platinum może teoretycznie wypłacić za 3,50 nawet 50 tys. zł.
    Porównaj sobie to do karty Citka, która ma w Polsce 75% rynku-jest o wiele
    droższa a warunki są mniej atrakcyjne. Citi ma jedynie lepsze ubezpieczenie
    na wypadek nieuprawnionych transakcji bo bez górnego limitu ale za to trzeba
    płacić 78 zł rocznie. Ubezpiecznie spłaty kredytu w Multi kosztuje 0,25% w
    Citi 0,36%. Nie mówię już o tym ze infolinia w Multi jest bezpłatna (0800)a
    w Citku (0801). Śmiesznie przy tym wyglądają karty innych banków np.PKO SA
    daje całą godzinę na zgłoszenie zagubienia karty (Multi 72 godz), albo Mille
    limit zadłużenia szłyszałam o propozycji 800-zł - koń by się uśmiał .
    Oczywiście wszyskie parametry należy porównywać z innymi kartami kredytowymi
    bo płatnicze są tańsze.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-01-21 23:12:26
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Evit" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [ciach]
    Dzieki za taki dokładny opis
    Ja jednak pytalem tylko czy VISA czy Mastercard
    Karte biorę w City. Mam od nich specjalna oferte ktora przebija Multi z cena
    za karte

    --
    Pozdrawiam:

    ************************
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335
    ************************

  • 7. Data: 2003-01-22 08:56:14
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Mentos" <m...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > Ja jednak pytalem tylko czy VISA czy Mastercard
    > Karte biorę w City. Mam od nich specjalna oferte ktora przebija Multi z

    IMHO MasterCard :-)

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2003-01-22 09:43:14
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > Ja jednak pytalem tylko czy VISA czy Mastercard
    > Karte biorę w City. Mam od nich specjalna oferte ktora przebija Multi z cena

    niemożliwe - a za ile masz ofertę?

  • 9. Data: 2003-01-22 09:51:52
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > IMHO MasterCard :-)

    A w Citi rozliczaja juz via Euro? Znaczy kurs wymiany chyba jest ok,
    ale jak to jest?

  • 10. Data: 2003-01-22 12:32:36
    Od: w...@p...onet.pl

    > Jesli siedzisz w Polsce to Visa :) - bez autoryzacji. Chyba ze cenisz sobie
    > bezpieczestwi to EC/MC.

    Natomiast może już niedługo. Ostatnio PolCard autoryzuje również kart VISA
    (embosowane).

    Tomasz