  • 1. Data: 2003-01-20 20:25:08
    Temat: Ubywa pracowników i placówek
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Huh - bardzo ciekawy - zwlaszcza dla studentow finansow i bankowosci.
    Jak to dobrze, ze ja jestem po zarzadzaniu i marketingu LOL

    Rok 2002 był trzecim kolejnym, w którym spadła liczba osób
    zatrudnionych w bankach. Jak wynika z informacji zebranych przez
    "Rzeczpospolitą", zatrudnienie w bankach zmniejszyło się w ub. roku o
    około 5 tysięcy osób. Po raz pierwszy zmniejszyła się też liczba
    placówek banków.

    wiecej
    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_030120/ekonomia/ekon
    omia_a_14.html

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2003-01-21 09:38:16
    Temat: Re: Ubywa pracowników i placówek
    Od: x...@o...pl

    Wiesz - ja slyszalem, ze co jak co, ale Polska ma z pewnoscia zapas
    abswolwentow zarzadzania i marketingu na dobrych pare lat!!!

    Ograniczanie liczby placowek bankowych ma tylko przejsciowy charakter. Porownac
    mozna chocby wskaznik ilosci osob przypadajacych na jedna placowke w Polsce i
    np. w krajach UE - sadze ze u nas bedzie sie jeszcze wiele dzialo "na plus" :-)

  • 3. Data: 2003-01-21 09:43:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Wiesz - ja slyszalem, ze co jak co, ale Polska ma z pewnoscia zapas
    > abswolwentow zarzadzania i marketingu na dobrych pare lat!!!

    Dlatego sie smieje :) Ze lepiej nie trafilem ;)

> [...]
    Polsce i
    > np. w krajach UE - sadze ze u nas bedzie sie jeszcze wiele dzialo

    Mozliwe, ze tak. Z drugiej strony - jednak omija nas pewien okres
    przejsciowy - i mlodzi ludzie zaczyanja czesciej korzystac z
    elektronicznych kanalow.
    Poza tym 38% mieszkancow zyje na wsi - dla nich sa te 600 bankow
    spoldzielczych ;) _ a do nich jednak bedzie trudno dojsc.
    Nie placa PITu, ZUSu i tak dalej... Reasumujac - pomimo wskaznika 95%
    ubankowienia na zachodzie - mysle, ze my do takiego nie dojdziemy
    jeszcze przez wieeeele lat - wyraznie to widac po zahamowaniu dynamiki
    wzrostu nowych kont.

  • 4. Data: 2003-01-21 12:14:30
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    napisał w wiadomości news:b0j4ok$7b1$1@news.onet.pl...
    > Dlatego sie smieje :) Ze lepiej nie trafilem ;)

    Ja tez - studiuje zarzadzanie, a prace pisze o bankowosci.
    Ech... jakby kto slyszal gdzie do pracy przyjmuja to niech da znac ;)

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 5. Data: 2003-01-21 12:27:06
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości

    > Ja tez - studiuje zarzadzanie, a prace pisze o bankowosci.
    > Ech... jakby kto slyszal gdzie do pracy przyjmuja to niech da znac ;)

    Wize ze takie polaczenie jest coraz czesciej spotykane :) Przynajmnije
    promotorzy nie robia problemow co do tematyki pracy :)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-01-21 12:53:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Wize ze takie polaczenie jest coraz czesciej spotykane :)
    Przynajmnije
    > promotorzy nie robia problemow co do tematyki pracy :)

    Robia, robia. Ja wpisalem w papierach ze bankowosc internetowa i te
    sprawy + PR bankowy to mnie dali na finanse a nie zarzadzanie :D
    Jak slysza bank -> to kierunek finanse, katedra bankowosci.

  • 7. Data: 2003-01-21 13:00:32
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wize ze takie polaczenie jest coraz czesciej spotykane :) Przynajmnije
    > promotorzy nie robia problemow co do tematyki pracy :)

    Sorki za OT, ale chcialem napisac, ze promotorzy w ogole nie robia
    problemow - znam goscia, ktory pisze prace z zarzadzania na temat
    kolonizacji Marsa :)

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 8. Data: 2003-01-24 07:39:21
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 21 Jan 2003 13:27:06 +0100, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości

    >Wize ze takie polaczenie jest coraz czesciej spotykane :)

    U mnie to samo :)

    >Przynajmnije
    >promotorzy nie robia problemow co do tematyki pracy :)

    Mnie promotorka sciga zebym jej cos w koncu napisal a ja nie mam czasu
    sie za to zabrac :)
    Ale koncepcje mam :D.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 9. Data: 2003-01-24 08:20:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojtek Frabinski wrote:
    > Ale koncepcje mam :D.

    Z tego co wiem, to juz jakis dluzszczy czas ja masz?? :)
    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 10. Data: 2003-01-24 08:40:20
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Mnie promotorka sciga zebym jej cos w koncu napisal a ja nie mam czasu
    > sie za to zabrac :)
    > Ale koncepcje mam :D.

    Jaką?

    --