  • 1. Data: 2002-05-18 23:51:16
    Temat: Karta do platnosci w necie
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Jaka karte do platnosci w Internecie polecacie?
    Najelpiej, zeby byla niedroga a dobra (male ryzyko wystapienia bledu podczas
    transakcji) =)

  • 2. Data: 2002-05-19 07:06:41
    Temat: Re: Karta do platnosci w necie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jaka karte do platnosci w Internecie polecacie?
    > Najelpiej, zeby byla niedroga a dobra (male ryzyko wystapienia bledu
    podczas
    > transakcji) =)

    No jak to jaka... VE Inteligo - najlepsza jest ;)))

    A tak na powaznie - kazda VC normalna bedzie OK - ja mam debetowa z BZWBK i
    nigdy bye mialem z nia klopotow, wczesniej z VC z Pekao SA to samo.

    Z Inteligo a i owszem mialem klopoty, chociaz rozwiazanie jest super.

    Reasumujac kazda normalna VC bedzie ok - teraz musisz tylko wymyslec gdzie
    takowa sostaniesz i juz - polecam Multi - za 25 zl

  • 3. Data: 2002-05-19 07:22:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > A tak na powaznie - kazda VC normalna bedzie OK - ja mam debetowa z BZWBK
    > nigdy bye mialem z nia klopotow, wczesniej z VC z Pekao SA to samo.

    Nie tylko VC moze byc MC ;). Wazne zeby byla to 'tradycyjna' karta ;).

    > Z Inteligo a i owszem mialem klopoty, chociaz rozwiazanie jest super.

    Byc moze dla kogos kto nie wykorzystywal wczesniej zwyklej embosowanej
    karty. Ja osobiscie bym nie uzywal karty ktora moze zawiesc w najbardziej
    nieoczekiwanym momencie.

    > Reasumujac kazda normalna VC bedzie ok - teraz musisz tylko wymyslec gdzie
    > takowa sostaniesz i juz - polecam Multi - za 25 zl

    Bedzie :). Oczywiscie pod warunkiem, ze ktos zamierza wykorzystywac wiecej
    uslug Multi, dla samej karty moze byc bardziej oplacalne np
    http://www.karty.pl/oferta/opisy/pkosa2.htm [pod warunkiem ze wykorzystuje
    sie ja jak karte debetowa].

    Maciej

  • 4. Data: 2002-05-19 08:15:19
    Od: "minik" <m...@m...net>

    No tak, ale jak wiesz AMRA, ja jeszcze nie pracuje. Moge jedynie sie
    pochwalic obrotami na koncie i historia.
    Ktory bank moze wydac mi VC lub MC?

  • 5. Data: 2002-05-19 08:32:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No tak, ale jak wiesz AMRA, ja jeszcze nie pracuje. Moge jedynie sie
    > pochwalic obrotami na koncie i historia.
    > Ktory bank moze wydac mi VC lub MC?

    Taaak - najlepsza bedzie wspomniana VC w Pekao SA - mozesz ja uzyskac bez
    posiadania tam konta

  • 6. Data: 2002-05-19 08:37:57
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 19 May 2002 10:15:19 +0200, "minik" <m...@m...net> wrote:

    >No tak, ale jak wiesz AMRA, ja jeszcze nie pracuje. Moge jedynie sie
    >pochwalic obrotami na koncie i historia.
    >Ktory bank moze wydac mi VC lub MC?

    Multi :-). Do VC potrzebna jest wlasnie ladna historia (min. 1kzl
    wplywow na miesiac).
    Jak sie uczysz i masz wazna legitke to tez mozesz otworzyc MK Jestem z
    VC za 25 zl.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-05-19 08:41:57
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > dla samej karty moze byc bardziej oplacalne np
    > http://www.karty.pl/oferta/opisy/pkosa2.htm [pod warunkiem ze wykorzystuje
    > sie ja jak karte debetowa].

    co masz na mysli mowiac 'wykorzystuje sie ja jak karte
    debetowa'? (wchodzic w maksymalne zadluzenie i splacac
    przed dokonaniem transakcji? ;)

  • 8. Data: 2002-05-19 08:50:40
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > No tak, ale jak wiesz AMRA, ja jeszcze nie pracuje. Moge jedynie sie
    > pochwalic obrotami na koncie i historia.

    No wlasnie, to wystarczy :-)))

    > Ktory bank moze wydac mi VC lub MC?

    BZWBK - VC po 3 miesiacach posiadania i wplywow po min. 500 na miesiac
    czyli nic :-) (lub historia z innego banku z takimi wplywami przez 6 miesiecy
    Opłata - 40 zł za rok (ale dają na 13 miesięcy, wiec to tak jakby 8,3% rabatu
    ;-))

    Multi - po miesiacach wplat po min, 1k zł czyli 2x wiecej niz w BZWBK
    (lub historia 6 miechow z innego banku po 1k wplywow). Opłata 25 zł dla
    konta Jestem, odnowienie 30 zł.

    Pekao SA - wbrew pozorom to nie jest wcale dobre rozwiazanie - mozna
    ja dostac od reki ale trzeba wplacic kaucje w wysokosci 500 zl na okres
    roku !!! (czyli uwiezione i nieoprocentowane 0,5k na rok !!!) i
    dalej dokonac pierwszej wplaty w wysokosci chyba tez 500 zl (przy
    skladaniu wniosku). Oplata - 40 zł. Z kaucji jestes zwolniony jesli
    posiadasz tam ROR od conajmniej 6 miesiecy badz rachunek a'vista od
    conajmiej roku. IMHO zdecydowanie gorsze rozwiazanie od BZWBK bo nie
    majac konta nie masz podgladu karty przez net a oplata taka sama
    o kaucji nie wspominajac.

    BGZ - nie pamietam warunkow ale pewnie standardowe 3/6 miesiecy
    i wplaty chyba tylko 350 zl/mc

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2002-05-19 08:54:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5s2.xml?/sid=35/
    lang=PL/700115-856969-44
    027

  • 10. Data: 2002-05-19 08:57:06
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Taaak - najlepsza bedzie wspomniana VC w Pekao SA - mozesz ja uzyskac bez
    > posiadania tam konta

    Zaleta karty pekao jest to, ze wyplaty z bankomatow pekao za free, ale za to
    brak podgladu w necie..., a koszt 40zl.
    VC multi z kontem dla studenta wychodzi 25+1*12=37zl, tu jest podglad, ale
    za to chyba kursy walut minimalnie wyzsze.
    W obu przypadkach ubezpieczenie opcjonalnie - pekao 2,4zl/mc, multi 2zl/mc.
    pzd