  • 21. Data: 2002-05-19 15:30:19
    Temat: Re: Karta do platnosci w necie
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 19 May 2002 17:20:11 +0200, "Stiwi" <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Przez jakie pol roku? Przeciez wyraznie mowia, ze wystarcza
    >trzy miesiace...

    Trzy miesiace w Multi albo historia z innego banku za szesc miesiecy
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 22. Data: 2002-05-19 16:01:11
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Trzy miesiace w Multi albo historia z innego banku za szesc miesiecy

    Pisalem oczywiscie o wyciagu z innego banku.

  • 23. Data: 2002-05-19 16:24:45
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > miesiecy
    > rabatu
    >
    > He, he - tak latwo nie daja a te 500 zl to tak dla zmyly :)

    ???
    Wydrukowalem sobie formularz w necie, podszedlem do pani (nie)dysponentki,
    powiedzialem co chce, pani spojrzala na ostatnie 3 miesiace (srednio bylo
    z 800 zl miesiecznie ale 3 miesiace temu bylo 330 tylko!) i bez
    mrugniecia okiem zaznaczyla pole "wydano". Karta byl do odebrania
    po _5_ dniach (wliczajac w to weekend po drodze...).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 24. Data: 2002-05-20 04:17:03
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Pisalem oczywiscie o wyciagu z innego banku.

    Tylko tak mi się napisało o tym drobnym szczególe dopiero potem...
    Grzegorz