  • 11. Data: 2002-05-19 08:59:32
    Temat: Re: Karta do platnosci w necie
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    ale MK mial na mysli (podal link do) EC/MC Partner

  • 12. Data: 2002-05-19 09:34:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > BZWBK - VC po 3 miesiacach posiadania i wplywow po min. 500 na miesiac
    > czyli nic :-) (lub historia z innego banku z takimi wplywami przez 6
    miesiecy
    > Opłata - 40 zł za rok (ale dają na 13 miesięcy, wiec to tak jakby 8,3%
    rabatu
    > ;-))

    He, he - tak latwo nie daja a te 500 zl to tak dla zmyly :)

  • 13. Data: 2002-05-19 09:54:18
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Jaka karte do platnosci w Internecie polecacie?
    > Najelpiej, zeby byla niedroga a dobra (male ryzyko wystapienia bledu
    podczas
    > transakcji) =)

    VC BZ WBK spisuje mi sie bez zarzutu. Debetowa.

    pzdr

  • 14. Data: 2002-05-19 09:56:34
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > No tak, ale jak wiesz AMRA, ja jeszcze nie pracuje. Moge jedynie sie
    > pochwalic obrotami na koncie i historia.
    > Ktory bank moze wydac mi VC lub MC?

    Moze konto studenckie (0zl prowadzenie) + 40zl VC w BZ WBK? Sugeruje tez
    rozwazenie mozliwosci KK VC w Lukasie...

    pzdr

  • 15. Data: 2002-05-19 10:19:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "bromden" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > co masz na mysli mowiac 'wykorzystuje sie ja jak karte
    > debetowa'?

    Splacac przed rozliczeniem transakcji... to aby uniknac odsetek od
    zaciagnietego kredytu. W przypadku POSow Pekao wplata powinna byc dokonana
    nastepnego dnia. W przypadku POSow PolCardu i eServeice masz na to 2 dni.
    Przy transakcjach i-netowych [a o takie tu chodzi] czasu masz wiecej 7-14
    dni.
    Zaleta tej karty w stosunku do innych wymienionych w watku jest
    1/ mozliwosc otrzymania bez otwierania odrebnego rachunku [oplaty za
    prowadzenie]
    2/ brak koniecznosci blokowania kwoty gwarancyjnej [tak jak przy VC Pekao]
    3/ niska oplata za wydanie
    [i w przypadku zakupow w strafie Euro jedno przewalutowanie]
    O wadach nie bede pisal, bo wszyscy chyba je znaja...

    MK

  • 16. Data: 2002-05-19 12:52:37
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > Multi :-). Do VC potrzebna jest wlasnie ladna historia (min. 1kzl
    > wplywow na miesiac).

    a czy to musza byc jakies stale dochody czy dowolne wplywy na rachunek?

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 17. Data: 2002-05-19 12:56:40
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 19 May 2002 14:52:37 +0200, Marcin F <m...@i...pl> wrote:

    >a czy to musza byc jakies stale dochody czy dowolne wplywy na rachunek?

    Moga byc dowolne wplywy, ale nie powinno byc to "generowanie" obrotow.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 18. Data: 2002-05-19 13:02:16
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > Moga byc dowolne wplywy, ale nie powinno byc to "generowanie" obrotow.

    ciekawe czy wystarcza przelewy z kilku roznych swoich kont + od paru
    kumpli, a moze ktos juz probowal dostac te karte nie majac faktycznie
    dochodow?

  • 19. Data: 2002-05-19 13:15:31
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > ciekawe czy wystarcza przelewy z kilku roznych swoich kont + od paru
    > kumpli, a moze ktos juz probowal dostac te karte nie majac faktycznie
    > dochodow?

    Wg. Mutlilinki maja to byc regularne wplywy min. 1000 zl przez min. pol
    roku. Nie interesuje ich orbot ani srodki trwale jak np. lokaty.

  • 20. Data: 2002-05-19 15:20:11
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Wg. Mutlilinki maja to byc regularne wplywy min. 1000 zl przez min. pol
    > roku. Nie interesuje ich orbot ani srodki trwale jak np. lokaty.

    Przez jakie pol roku? Przeciez wyraznie mowia, ze wystarcza
    trzy miesiace...

    Sebastian.