  • 1. Data: 2002-05-18 20:59:45
    Temat: Konto walutowe w BZWBK.
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    Witam.
    Zalozylem sobie konto USD i EUR w BZWBK.
    Nigdzie sie nie moge doczytac jakie sa prowizje dla tych kont?
    Ile zaplace /czy w ogole/ za wplate na to konto, wyplate z niego i
    prowadzenie /chyba to ostatnie za darmo./.

    Bylbym wdzieczny za przyblizenie mi tych oplat...
    "Doradca klienta" byl jakis zamotany i w koncy nie dal mi taryfy oplat
    i prowizji, nie chce mi sie tam latac tylko po to jeszcze raz :-(

  • 2. Data: 2002-05-18 21:07:30
    Temat: Re: Konto walutowe w BZWBK.
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Bylbym wdzieczny za przyblizenie mi tych oplat...
    > "Doradca klienta" byl jakis zamotany i w koncy nie dal mi taryfy oplat
    > i prowizji, nie chce mi sie tam latac tylko po to jeszcze raz :-(

    Co do dolaroweych - nalezy miec co najmniej 50$ caly czas - nie pobiera sie
    oplat za prowadzenie.
    wplata i wyplata za darmo.
    Jakbys chcal sprzedawac w banku lub kupowac - to najlepiej zlotwkami ze
    swojego konta - przelewem

  • 3. Data: 2002-05-18 21:15:02
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

> [...]
    > Ile zaplace /czy w ogole/ za wplate na to konto, wyplate z niego i
    > prowadzenie /chyba to ostatnie za darmo./.

    No chcac niechcac BZWBK ma najlepsze rachunki walutowe
    z polskich bankow - najwyzsze oprocentowanie i brak wiekszosci
    oplat. Prowadzenie jest za darmo, nie ma prowizji ani z wplaty
    ani za wyplaty (choc, moze z tym byc podobnie jak ze zlotowkami
    czyli powyzej jakiejs tam sumy ta zlotowka za wyplate)

    > Bylbym wdzieczny za przyblizenie mi tych oplat...
    > "Doradca klienta" byl jakis zamotany i w koncy nie dal mi taryfy oplat
    > i prowizji, nie chce mi sie tam latac tylko po to jeszcze raz :-(

    No nie ma prowizji i do tego podglad przez net jest :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-05-19 13:04:24
    Od: "Piotr Wojtowicz" <p...@p...onet.pl>

    Jest bez opłat - do tego tak jak wspomniał AMRA -
    mnożna wygodnie robić transakcje bezgotówkowo.
    Liczą wtedy po kursie dla dewiz.
    Wcześniej można było robić to zdalnie, teraz tylko w oddziale.

    U mnie jak zmienili system w oddziale był mały zgrzyt.
    Zaczeły się pojawiać opłaty za wyciągi odbierane w oddziale -
    po interwencji zmienili na wysyłane do domu, które są gratis
    (jakby domyślnie nie mogli przyjmować opcji bardziej
    korzystnej dla klienta) .

    Piotr Wojtowicz

  • 5. Data: 2002-05-19 17:39:47
    Temat: Re: Re: Konto walutowe w BZWBK.
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    >No nie ma prowizji i do tego podglad przez net jest :-)
    Jak ten podglad mam zrobic, skoro dostalem tylko wydruki z drukarki z
    umowa i numerem konta? :-)

    Dzieki za inf.
    Wojtek

  • 6. Data: 2002-05-19 17:45:26
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Jak ten podglad mam zrobic, skoro dostalem tylko wydruki z drukarki z
    > umowa i numerem konta? :-)

    Kurde... no tak... jak nie ma ROR'u to nie masz NIK'u... jak nie masz
    NIK'u to i nie masz intetowego pinu....

    ale sa 2 mozliwosci

    - zakladasz konto studenckie (o ile mozesz) z prowadzeniem za darmo
    i jest podglad
    - bierzesz VC i masz wtedy prowadzenie "Konta24" tez za free

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-05-19 17:47:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak ten podglad mam zrobic, skoro dostalem tylko wydruki z drukarki z
    > umowa i numerem konta? :-)

    Hmm - to niby jest subkonto tak mi sie wydaje, wiec musisz miec swoj NIK -
    czy raczje jakies normalne tam konto i dostep do niego via inet...

  • 8. Data: 2002-05-19 17:47:33
    Temat: Re: Re: Re: Konto walutowe w BZWBK.
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    A ja nie mam innego konta niz te walutowe :(((

  • 9. Data: 2002-05-19 17:51:41
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A ja nie mam innego konta niz te walutowe :(((

    aaaa, no to chyba nici z dostepu :)

  • 10. Data: 2002-05-19 17:55:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > - bierzesz VC i masz wtedy prowadzenie "Konta24" tez za free

    I kolejny klient on-line :)
    Mnie cos system oszukuje na jakies 13 zlotych pokazuje w szczegolach inna
    sume (dostepne i saldo) a w historii inna... a nie przypominam sobie, zebym
    robil a karta jakies platnosci...