  • 1. Data: 2005-02-03 14:06:26
    Temat: Karta anonimowa - pytanie
    Od: "Piotr Cyrula" <p...@a...pl>

    Ostatnio rozgladalem sie za jakas tego typu karta - jednak to dosyc kosztowne
    "hobby". Jednak znalazlem jedna rzecz, ktora mnie mocno zainteresowala - gcard
    (www.mygcard.com). Mile tam jest to, ze mozna robic "przelewy" z karty na karte
    co akurat dla mnie by bylo wyjatkowo interesujace (z pewnych wzgledow rodzinnych).
    Nawet sobie napisalem do nich tak kontrolnie czy dziala to w Polsce itp
    (zaniepokoilo mnie ladowanie karty przelewem zagranicznym - czas i koszty albo
    westernem - koszty :-( ). Dosyc ciekawie odpisali :-) - karta dziala w Polsce i
    na dokladke chca tu zalozyc konto do ladowania kart jesli bedzie jakies sensowne
    zainteresowanie (to to nigdy nie wiadomo - ale jest przynajmniej jakas szansa).
    I tu mi sie rodzi pytanie - czy to bezpieczne? Tzn moze ktos z Was cos wie o tej
    firmie i tym produkcie?

    Piotr Cyrula

  • 2. Data: 2005-02-03 15:07:53
    Temat: Re: Karta anonimowa - pytanie
    Od: "ja" <...@m...il>

    Użytkownik "Piotr Cyrula" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Ostatnio rozgladalem sie za jakas tego typu karta - jednak to dosyc
    > kosztowne
    > "hobby". Jednak znalazlem jedna rzecz, ktora mnie mocno zainteresowala -
    > gcard

    Z ING są niewystarczające ???
    http://www3.ing.pl/u235/navi/110184
    http://www3.ing.pl/u235/navi/107912

  • 3. Data: 2005-02-03 17:23:07
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Piotr Cyrula wrote:
    > Ostatnio rozgladalem sie za jakas tego typu karta - jednak to dosyc
    > kosztowne "hobby". Jednak znalazlem jedna rzecz, ktora mnie mocno
    > zainteresowala - gcard (www.mygcard.com).

    Ale to wygląda na zwykłe Maestro. Możesz kupić Maestro bez nazwy na karcie w
    ING za 9 zł

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2005-02-03 20:59:52
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "ja" <...@m...il> napisał w wiadomości

    > Z ING są niewystarczające ???
    > http://www3.ing.pl/u235/navi/110184
    > http://www3.ing.pl/u235/navi/107912

    Popatrzylem tez sobie - tylko, ze chyba doladowanie w ing sie wiaze z kontem
    w ing? (nie wiem). A juz na pewno (wg mnie) chyba nie mozna przelac
    pieniedzy z karty na karte (czy z karty na jakies konto).
    Nie wiem czy dobrze mysle i nie wiem o co dokladnie chodzilo producentowi
    watku.

    Belin

  • 5. Data: 2005-02-04 08:33:43
    Od: "ja" <...@m...il>

    Użytkownik "Belin" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Popatrzylem tez sobie - tylko, ze chyba doladowanie w ing sie wiaze z
    > kontem w ing? (nie wiem).

    Karta ma konto. Wpłacać można skądkolwiek

    A juz na pewno (wg mnie) chyba nie mozna przelac
    > pieniedzy z karty na karte (czy z karty na jakies konto).
    > Nie wiem czy dobrze mysle i nie wiem o co dokladnie chodzilo producentowi
    > watku.

    Tego też nie wiem
    Słowo "anonimowa" zalatuje mi chęcią jakiegoś "szwindlu". Nie wiem tylko
    jakiego

  • 6. Data: 2005-02-04 08:50:09
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    > A juz na pewno (wg mnie) chyba nie mozna przelac
    >
    > Tego też nie wiem
    > Słowo "anonimowa" zalatuje mi chęcią jakiegoś "szwindlu". Nie wiem tylko
    > jakiego

    Wiesz... ja sie tez za taka "anonimowa" rozgladalem. Czasem bym nie chcial,
    zeby wszyscy znali moje pelne dane a z tego co rozumiem, przy przelewaniu
    pieniedzy z takiej karty widac tylko jakis numerek. Chocby przy roznych
    platnosciach typu aukcje itp mogloby to byc przydatne.

    Belin

  • 7. Data: 2005-02-07 08:28:24
    Od: "Piotr Cyrula" <p...@a...pl>

    To takie klasyczne polskie spojrzenie na sprawe :-( - "anonimowosc" nie
    oznacza jeszcze "robienia przekretow" - chociaz na pewno daje troche
    mozliwosci (glownie chyba podatkowych ;-) ).

> [...]
    > pieniedzy z takiej karty widac tylko jakis numerek. Chocby przy roznych
    > platnosciach typu aukcje itp mogloby to byc przydatne.

    Dokladnie tak! A dodatkowo dla mnie byloby to chyba tansze i szybsze od
    przelewania gotowki za granice (ale tu moge sie mylic)

    W sumie i tak nikt nie odpowiedzial na moje pytanie :-( - czy ktos mial z nimi
    do czynienia i cokolwiek wie o tej firmie/karcie blizej.

    Piotr Cyrula