  • 1. Data: 2005-02-03 10:52:25
    Temat: Faktura Vat, czy moge odliczać przy zle podanym adresie
    Od: "piotrr" <i...@p...onet.pl>

    Witam mam takie pytanie: Mam wystawione fakturki Vat za korzystanie z
    internetuna na adres pod którym nie jestem zameldowany, choć tam mieszkam i
    jest to moje mieszkanie. Mam jeszcze stare zameldowanie a fakturki przychodzą
    mi na nowy adres. I w związku z tym czy moge taką fakture uwzględnić w
    odliczeniu czy musze ją odżucić. Dziękuje.

  • 2. Data: 2005-02-03 11:53:16
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    piotrr wrote:

> [...]
    > fakturki przychodzą mi na nowy adres. I w związku z tym czy moge taką
    > fakture uwzględnić w odliczeniu czy musze ją odżucić. Dziękuje.

    Na fakturze ma być adres zamieszkania a nie zameldowania. Na NIP-1 lub
    NIP-3 też. Więc zaktualizuj NIP i po problemie

  • 3. Data: 2005-02-03 12:19:12
    Od: i...@p...onet.pl

    > Na fakturze ma być adres zamieszkania a nie zameldowania. Na NIP-1 lub
    > NIP-3 też. Więc zaktualizuj NIP i po problemie

    dziękuje za odpowiedz, w nowym wątku zadam jeszcze jedno pytanie. Pozdrawiam.