  • 1. Data: 2005-02-03 10:54:13
    Temat: Jak najszybciej założyć Inteligo??
    Od: "Mielech" <m...@g...pl>

    Witam!

    Pytanko jak w temacie:
    - czy szybciej przez internet
    - czy przez telefon
    - czy w oddziale???

    Pozdrawiam!

    Mielech
    ----------
    gg: 2873091

  • 2. Data: 2005-02-03 11:47:00
    Temat: Re: Jak najszybciej założyć Inteligo??
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Mielech napisał:

    > Pytanko jak w temacie:
    > - czy szybciej przez internet
    > - czy przez telefon
    > - czy w oddziale???

    Bez znaczenia. Ja wyslalem zgloszenie przez internet, nastepnego dnia do
    mnie oddzwonili (w niedziele chyba nawet, albo w sobote juz nie
    pamietam). Kurier przyjechal w piatek (a moze w czwartek?), tak wiec w
    pelni funkcjonalne konto mialem w niecaly tydzien od wyslania
    formularza. Lokalizacja Wawa.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-02-03 12:25:00
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-03 11:54, Pan/Pani Mielech napisał(a) co następuje:

    > - czy w oddziale???

    Czy Tobie chodzi o inteligo czy o PKO Inteligo? Bo to jest różnica?

    Nie bez kozery pozostawiłem z Twojego posta tylko jedną linijkę
    cytatu. W oddziale założysz tylko PKO Inteligo.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 4. Data: 2005-02-03 13:15:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Human Being" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy Tobie chodzi o inteligo czy o PKO Inteligo? Bo to jest różnica?

    > Nie bez kozery pozostawiłem z Twojego posta tylko jedną linijkę
    > cytatu. W oddziale założysz tylko PKO Inteligo.

    Nieprawda jest jakoby...
    W oddziale jak najbardziej mozna zlozyc wniosek o zalozenie konta Inteligo.
    Takoz mozna i podpisac umowe (aneks?) o swiadczenie uslugi PKO Inteligo do
    Superkonta.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2005-02-03 13:26:25
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > W oddziale jak najbardziej mozna zlozyc wniosek o zalozenie konta
    > Inteligo.

    zgadza sie :-)
    http://www.inteligo.pl/infosite/popup_tradycyjna_poc
    zta.htm

    pozdrawiam
    kursor

  • 6. Data: 2005-02-03 13:38:47
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Ja dodam od siebie tylko, że to jest bank internetowy w którym
    najszybciej założy się konto. Zakładałem do tej pory w inteligo, mBanku
    (trwało 2 miesiące)i vw bank (2 miesiące i brakuje jeszcze pin'a do
    karty), wszystko robiłem według wskazówek i dzwoniłem tylko kiedy minął
    czas jaki bank sobie zarezerwował na wykonanie danej czynności. Najmilej
    wspominam właśnie zakładanie w Inteligo, nawet kurier przyjechał za mną
    do innego miasta bo byłem w pracy.

    --
    adres antyspamowy ROT 13

  • 7. Data: 2005-02-03 16:53:55
    Od: Benny <z...@x...interia.pl>

    Mielech wrote:
    > Witam!
    >
    > Pytanko jak w temacie:
    > - czy szybciej przez internet
    > - czy przez telefon
    > - czy w oddziale???

    Np. Kiedy zakładasz przez net to dzwonią, żeby zweryfikować dane. Jak
    robisz to przez tel. to chyba nie jest to potrzebne, także jesteś parę
    godzin do przodu ;-)

    Zbyszek

  • 8. Data: 2005-02-03 17:17:27
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Benny wrote:

    > Np. Kiedy zakładasz przez net to dzwonią, żeby zweryfikować dane. Jak
    > robisz to przez tel. to chyba nie jest to potrzebne, także jesteś parę
    > godzin do przodu ;-)

    Ja zakładałem przez telefon i dzwonili później do mnie.

    --
    adres antyspamowy ROT 13

  • 9. Data: 2005-02-03 17:43:00
    Od: Benny <z...@x...interia.pl>

    Peet wrote:

    > Ja zakładałem przez telefon i dzwonili później do mnie.

    Fakt, przy zakładaniu kolejnego przez telefon nie odzwaniają. Za
    pierwszym razem zawsze.
    pozdrawiam

    Zbyszek