  • 1. Data: 2005-02-03 12:17:38
    Temat: Faktura Vat: inne miejsce zameldowania inne zamieszkania: na jaki adres pisac faktrki,czy to ma znaczenie??
    Od: "piotrr" <i...@p...onet.pl>

    Pytam dlatego że posiadam fakturki na dwa adresy, zameldowania i zamieszkania.
    Jak już kolega niżej wspomniał trzeba wypełnić nip 3, w celu aktualizacji. Ale
    pomimo to chciałem zapytać czy gdy już wypełnie nip 3 i wpisze tam inny adres
    zameldowania i zamieszkania to czy moge w zeznaniu składać faktury które sa na
    oba adresy tzn. mam kilka faktur na jeden jak i na drugi adres.

  • 2. Data: 2005-02-03 13:41:29
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    I dlatego że masz 2 adresy to jak rozumiem wszystko robisz podwójnie -
    łącznie z wysyłaniem postów na newsgrupy ?

  • 3. Data: 2005-02-06 10:41:51
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Dbaj o to, żeby na fakturze zawsze był Twój NIP, nie wiem, czy rozwiąże to sprawę
    natrafienia na wyjątkowo złośliwą
    biurwę, ale niewątpliwie da Tobie najmocniejszy argument o jednoznacznej
    identyfikacji podatnika.
    JaC