  • 1. Data: 2021-03-09 21:35:43
    Temat: Karta Santander bez paska
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Wznowiona karta Santander nie zawiera paska na podpis.
    Pomyłka ? Czy nowa zasada ?

    Zawsze podpisuję kartę, ale z tego co widzę, mało kto karty podpisuje.

  • 2. Data: 2021-03-10 00:42:23
    Temat: Re: Karta Santander bez paska
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6047dc67$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    user Monika Głowacka pisze tak:

    > Wznowiona karta Santander nie zawiera paska na podpis.
    > Pomyłka ? Czy nowa zasada ?

    a ktoś jeszcze tego używa?

    > Zawsze podpisuję kartę, ale z tego co widzę, mało kto karty
    > podpisuje.

    podpisywałem "to ja złodziej"

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 3. Data: 2021-03-10 06:19:53
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.03.09 o 21:35, Monika Głowacka pisze:
    > Wznowiona karta Santander nie zawiera paska na podpis.
    > Pomyłka ? Czy nowa zasada ?
    >
    > Zawsze podpisuję kartę, ale z tego co widzę, mało kto karty podpisuje.

    Nowa zasada:
    https://www.google.com/search?q=mastercard+rezygnuje
    +z+podpisu&tbm=nws

  • 4. Data: 2021-03-10 09:14:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    >in <news:6047dc67$0$517$65785112@news.neostrada.pl>

    >a ktoś jeszcze tego używa?

    Z rzadka mi sie zdarzalo, ze terminal pinu nie chce, a sprzedawca
    podsuwa slip do podpisu.

    Karta ... ostatnio visa debetowa z Inteligo, a wczesniej ... nie
    pamietam, ta czy inne.
    I to chyba zawsze na stacjach benzynowych sie zdarzalo.

    >podpisywałem "to ja złodziej"

    A obsluga "podpis sie zgadza" w razie potrzeby :-)

    J.