    From: "Goblin" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta Maestro w Pekao S.A. - historia "po latach" ;-)
    Date: Mon, 11 Feb 2002 17:41:47 +0100

    > Wniosek, ze tego jest 1:
    >
    > - musza miec taki bajzel/balagan/burdel w papierach, ze szkoda gadac
    >
    > Najgorsze to jest to, ze teraz trzeba bedzie sie uzerac z bankiem, aby
    oddal
    > kase za wznowienie karty, chodzic i czas tracic etc. Zenada!!!

    Witam,
    Mnie przyslali karte do zamknietego (jakies 4 lata temu) konta na adres
    aktualny te 4 lata wstecz...
    Wtedy jeszcze wynajmowalem mieszkanie. Jakiez bylo moje zdziwienie, gdy
    wlascicielka wynajmowanego mieszkania zadzwonila do mnie z informacja, ze
    mam list polecony do odbioru :-))))))))))))))

    Sklaniam sie rowniez ku opinii, ze maja tam niezly bajzel.

    Pozdrawiam,
    Tomek