    From: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta Kredytowa w Argentynie
    Date: Wed, 7 May 2008 08:05:50 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 07 May 2008 00:02:45 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Nie byłem tam nigdy, ale ze względów kursowo-prowizyjnych wykluczyłbym
    > karty Citi oraz BZWBK i Mille. MC Rajfi wydaje się dobrym rozwiązaniem,
    > co do Multi i Toyoty nie wiem.

    Citi to fakt odpada na starcie. O Mille to nic nie wiem, bo nigdy nie
    miałem. MC Rajfi? Śmiem wątpić. Co z tego, że nie biorą nic za
    przewalutownia, jak kursem euro nadrabiają, u nich dzisiaj to 3,5536 a np
    mbank/multi 3.4990 i wspomniany BZWBK 3,5236 - czyli gorzej niż w mbank/
    multi i podobnie jak w BZWBK (oczywiście mam już na myśli razem z opłatą
    za przewalutownie).

    > Polbank oraz ING jeszcze byłyby dobre na pewno.

    Tutaj się zgadzam. I dodam jeszcze Nordea.

    Xenocide