  • 1. Data: 2002-02-25 10:42:52
    Temat: Karta Kredytowa dla dzieci w NORDEA!!!! :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Mixon: Czy są karty kredytowe dla dzieci?
    W_Parteka: Pracujemy nad tym.

    http://czat.wp.pl/zapis.html?T[page]=3&id_czata=884

    :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-25 13:30:18
    Temat: Re: Karta Kredytowa dla dzieci w NORDEA!!!! :)
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    > Mixon: Czy są karty kredytowe dla dzieci?
    > W_Parteka: Pracujemy nad tym.
    >
    > http://czat.wp.pl/zapis.html?T[page]=3&id_czata=884
    >

    > :)

    To że Nordea niedługo wypuści konta młodzieżowe to udało mi się wyciągnąć i
    nawet w to uwierzyć. No ale chyba ktoś nie odróżnia karty płatniczej od
    kredytowej ;)

    Pozdr.
    m3rl1n

  • 3. Data: 2002-02-25 13:51:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To że Nordea niedługo wypuści konta młodzieżowe to udało mi się wyciągnąć
    > nawet w to uwierzyć. No ale chyba ktoś nie odróżnia karty płatniczej od
    > kredytowej ;)

    Oj nie jestem pewien - ktos rozminal sie z rzeczywistoscia, bo na tym samym
    chacie:

    "Reaper: Czy będą jakieś specjalne rachunki dla studentów?

    W_Parteka: W tej chwili nie planujemy tego typu rachunku, koncentrujemy się
    bardziej na przygotowaniu produktów np. kredytowych dla wybranych grup
    klientów. Myślę, że opłaty które pobieramy za prowadzenie rachunku i
    wykonywanie przelewów przy atrakcyjnym oprocentowaniu rachunku są do
    zaakceptowania przez szeroką rzeszę studentów i szybko się oni przekonają,
    że Nordea to źródło przychodów, a nie kosztów. "

  • 4. Data: 2002-02-25 13:53:32
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > To że Nordea niedługo wypuści konta młodzieżowe to udało mi się wyciągnąć i
    > nawet w to uwierzyć. No ale chyba ktoś nie odróżnia karty płatniczej od
    > kredytowej ;)

    A to teraz karta kredytowa nie jest już kartą płatniczą ? A to się porobiło ;) .

    Pozdrawiam
    Soren

  • 5. Data: 2002-02-25 16:53:54
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    > A to teraz karta kredytowa nie jest już kartą płatniczą ? A to się
    porobiło ;) .

    Jest. Ale nie każda płatnicza jest kredytową ;)

    pozdr.
    m3rl1n

  • 6. Data: 2002-02-25 16:58:30
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

> [...]
    >
    > "Reaper: Czy będą jakieś specjalne rachunki dla studentów?
    >
    > W_Parteka: W tej chwili nie planujemy tego typu rachunku<ciach!>

    a na tym samym czacie moje pytanie :

    m3rl1n: Czy Nordea planuje wprowadzenie rachunków młodzieżowych ?

    W_Parteka: W tej chwili rozpoczęliśmy pracę nad produktami skierowanymi do
    tej grupy klientów i mam nadzieję, że za kilka miesięcy będziemy mogli je
    zaprezentować w naszych oddziałach i poprzez kanały elektroniczne.

    Pozdr.
    m3rl1n