  • 1. Data: 2002-02-25 09:42:31
    Temat: forma płatności za samochód w Niemczech
    Od: "Qba" <q...@g...pl>

    znajomy ma zamiar kupić auto w Niemczech [ok 30 tys. w zł.] w komisie a nie
    chce wozić gotówki:
    problemem są limity dzienne na kartach a posiada niestety tylko Electrony
    Visy
    myślałem o jakichś czekach albo o przelaniu pieniędzy na konto rodziny w
    Niemczech ??

    Qba

  • 2. Data: 2002-02-25 09:43:50
    Temat: Re: forma płatności za samochód w Niemczech
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Qba wrote:

> [...]
    > Visy
    > myślałem o jakichś czekach albo o przelaniu pieniędzy na konto rodziny w

    Niech sobie konto Inteligo otworzy. Za 9,99 PLN wyciągnie w dowolnym
    niemieckim banku obsługującym Visę całą kasę z konta:-) Inteligo kursy
    wymiany też ma nienajgorsze (chociaż jakieś Maestro byłoby lepsze)

    pzdr

    Tomek

    P.S. A kartą za auto się nie da? Wtedy np Maestro z Pekao (też do
    wysokości salda)

  • 3. Data: 2002-02-25 09:57:14
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Niech sobie konto Inteligo otworzy. Za 9,99 PLN wyciągnie w dowolnym
    > niemieckim banku obsługującym Visę całą kasę z konta:-) Inteligo kursy
    > wymiany też ma nienajgorsze (chociaż jakieś Maestro byłoby lepsze)

    Pytanie czy chce mu sie czekac tyle czasu :)

  • 4. Data: 2002-02-25 10:02:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Qba" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Visy
    > myślałem o jakichś czekach albo o przelaniu pieniędzy na konto rodziny w

    Czek bankierski

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 5. Data: 2002-02-25 13:06:53
    Od: "Qba" <q...@g...pl>

    > Czek bankierski
    >
    > Maciej

    jak i skąd

    Qba

  • 6. Data: 2002-02-25 14:06:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > jak i skąd

    Czeki bankierskie sprzedaja chyba wszystkie wieksze polskie banki. Najlepiej
    kupic czek jakiegos znanego na swiecie banku np Citibank, albo [w tym
    przypadku] znanego niemieckiego banku. Wtedy masz pewnosc, ze nie bedziesz
    mial klopotow z jego sprzedaza. Oplata za zakup czeku wynosi w Polsce ok
    kilkunastu zl. Rowniez za sprzedaz czeku bedziesz musial zaplacic prowizje.
    Mozna rowniez wykorzystac czeki podrozne np. American Express, ale w tym
    wypadku prowizje chyba beda wyzsze.
    linki ;)
    http://www.bise.pl/polski/oferta/k_indywidualni.html
    #sczb