    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta Kredytowa dla dzieci w NORDEA!!!! :)
    Date: Mon, 25 Feb 2002 13:51:34 GMT

    > To że Nordea niedługo wypuści konta młodzieżowe to udało mi się wyciągnąć
    > nawet w to uwierzyć. No ale chyba ktoś nie odróżnia karty płatniczej od
    > kredytowej ;)

    Oj nie jestem pewien - ktos rozminal sie z rzeczywistoscia, bo na tym samym
    chacie:

    "Reaper: Czy będą jakieś specjalne rachunki dla studentów?

    W_Parteka: W tej chwili nie planujemy tego typu rachunku, koncentrujemy się
    bardziej na przygotowaniu produktów np. kredytowych dla wybranych grup
    klientów. Myślę, że opłaty które pobieramy za prowadzenie rachunku i
    wykonywanie przelewów przy atrakcyjnym oprocentowaniu rachunku są do
    zaakceptowania przez szeroką rzeszę studentów i szybko się oni przekonają,
    że Nordea to źródło przychodów, a nie kosztów. "