    From: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta Kredytowa dla dzieci w NORDEA!!!! :)
    Date: Mon, 25 Feb 2002 17:58:30 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@62.233.181.218

    > Oj nie jestem pewien - ktos rozminal sie z rzeczywistoscia, bo na tym
    samym
    > chacie:
    >
    > "Reaper: Czy będą jakieś specjalne rachunki dla studentów?
    >
    > W_Parteka: W tej chwili nie planujemy tego typu rachunku<ciach!>

    a na tym samym czacie moje pytanie :

    m3rl1n: Czy Nordea planuje wprowadzenie rachunków młodzieżowych ?

    W_Parteka: W tej chwili rozpoczęliśmy pracę nad produktami skierowanymi do
    tej grupy klientów i mam nadzieję, że za kilka miesięcy będziemy mogli je
    zaprezentować w naszych oddziałach i poprzez kanały elektroniczne.

    Pozdr.
    m3rl1n