  • 1. Data: 2002-02-25 10:40:17
    Temat: Drozej w ING BSK
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Od 1 marca w ING Banku Śląskim SA ulegnie zmianie oprocentowanie produktów i
    wysokość opłat dla klientów indywidualnych i firm.
    Opłata za prowadzenie Konta z Lwem wynosić będzie, w zależności od rodzaju
    rachunku, od 2 do 20 zł. A za prowadzenie każdego kolejnego rachunku w PLN
    lub EUR bank pobierze opłatę 5 zł.
    W przypadku użytkowania karty VISA Electron opłata wynosić będzie od 6 do 12
    zł., a w przypadku użytkowania karty Maestro - od 3 do 12 zł.
    Za użytkowanie przez jednego posiadacza dodatkowej karty do rachunku bank
    pobierze opłatę w wysokości 6 zł. Użytkowanie karty VISA Classic Charge
    będzie kosztować 20 zł.
    Za prowadzenie Konta Zysk bank będzie pobierał opłate w wysokości 35 zł. za
    pierwszy rachunek oraz 20 zł. za każdy kolejny rachunek. Opłata za
    prowadzenie rachunku w walutach wymienialnych będzie wynosić 20 zł.
    Natomiast opłata za przelewy wynosić będzie, w zależności od rodzaju, od 1,1
    do 5 zł.

    Opłata za prowadzenie rachunków bankowych dla firm (z wyłączeniem posiadaczy
    Konta Zysk) będzie wynosić od 70 zł. Natomiast za prowadzenie rachunku w
    walutach wymienialnych opłata wynosić będzie 20 zł. Za dyspozycję przelewu
    klient będzie musiał zapłacić od 1 do 5 zł.

    Za prowadzenie Rachunku Firmowego w PLN bank pobiera opłatę w wysokości 100
    zł. - zawiera ona opłatę abonamentową za użytkowanie systemu bankowości
    elektronicznej.
    Natomiast złożenie dyspozycji przelewu w formie elektronicznej będzie
    kosztować od 1,1 do 2 zł. (AK)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-25 10:42:51
    Temat: taniej w ING BSK
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Użytkowanie karty VISA Classic Charge będzie kosztować 20 zł.

    a kosztowalo 50 zl

    :)))

  • 3. Data: 2002-02-25 11:01:14
    Temat: Re: Drozej w ING BSK
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
> [...]
    rodzaju
    > rachunku, od 2 do 20 zł. A za prowadzenie każdego kolejnego rachunku w
    (......)
    miesiecznie czy rocznie - klocicie sie czy drozej czy taniej a postronny
    obserwator nie wie nawet tak istotnego faktu.
    Widze ze rozpietosc i liczba oplat sa imponujace, ale strona www cos nie
    chce sie otwierac :((
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-02-25 13:52:42
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

    > Od 1 marca w ING Banku Śląskim SA ulegnie zmianie oprocentowanie produktów
    > wysokość opłat dla klientów indywidualnych i firm.
    Czy gdzieś na www jest o tym, bo ja nie widzę.
    /sibek

  • 5. Data: 2002-02-25 13:56:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy gdzieś na www jest o tym, bo ja nie widzę.
    > /sibek

    he he - nawet nie zajrzalem tam - pewnie sie pojawi jak webmaster sie tym
    zajmie - jak widac na przyladach roznych bankow rozne to im zabiera