    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta "Biznes Partner" PKO BP - ???
    Date: Mon, 6 May 2002 12:27:30 +0200

    Użytkownik "Piotr Wilski" <w...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aao2lm$31v$1@news.gazeta.pl...
    > Bankomaty kontrolują jedynie wysokość limitu miesięcznego Karty "Biznes
    > Partner" PKO BP, a nie stan konta.
    > Odbierając następną kartę - urzędniczka przyprowadziła "nad-urządniczkę" i
    > zostałem skarcony (przy innych klientach) za nielegalne debety rzędu
    50-100
    > zł (na koncie firmowym to chyba pryszcz!).

    Odbierajac.. przyprowadzila? A co ty tam robiles? ;-))
    I nie jest to pryszcz bo bez aneksu do umowy debet nie jest przewidziany.
    Wiesz, rachunek BP to nie ROR...

    > Nie pomogło tłumaczenie, że jest to wina systemu bankomatowego, a nie moja
    !!!

    I dobrze, bo to twoja wina.

    > Czy za to, że PKO BP zarabia na moich pieniądzach - mam jeszcze chodzić z
    > kalkulatorem i telefonem i sprawdzać przed użyciem karty - co i jak ?
    > To chyba jakieś nieporozumienie - w XXI-szym wieku ?!?
    > Myślałem, że kalkuluję normalnie, - a w PKO BP jest coś nierówno pod
    sufitem
    > (tym bardziej przypominając sobie inne ich "numery")?
    > A może to ja mam pójść do lekarza ?

    Moze do okulisty?
    A potem przeczytac umowe o prowadzenie rachunku BP.
    Mozesz tez przyjac na wiare moja informacje - NIE MA tam punktu, w ktorym
    bank gwarantowalby ci, ze uniemozliwi ci zrobienie debetu.
    Zreszta w zadnym banku nie ma takiego punktu w umowie.
    Bank obsluguje twoj rachunek a nie ciebie i nie trzyma dzidziusia za raczke
    coby sobie krzywdy nie zrobil.
    Moze zlikwiduj ten rachunek, jak nie umiesz sie nim poslugiwac. Bo jak za
    notoryczne naruszanie postanowien umowy ci go jednostronnie zamkna to mozesz
    miec klopoty z zalozeniem gdzie indziej.

    --
    Pozdrowienia