  • 1. Data: 2004-05-17 08:13:30
    Temat: Kantor VS Bank ... Gdziel nabyć Euro ?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Witam ;)
    Ja chyba znów z głupim pytaniem ;)
    Potrzebuję na dniach nabyć kwotę 3 000 Euro ...
    I tu pytanie - gdzie taniej ?
    Ponoć w kantorach można negocjować .... Czy 3 000 to już kwota, przy
    której można by spróbować ? Jeśli tak , to do ilu ;)

    Pozdrówka ... P.S. Równocześnie góglóję ;)
    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 2. Data: 2004-05-17 08:23:11
    Temat: Re: Kantor VS Bank ... Gdziel nabyć Euro ?
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Ponoć w kantorach można negocjować .... Czy 3 000 to już kwota, przy
    > której można by spróbować ? Jeśli tak , to do ilu ;)

    Spokojnie, mnie obnizali cene juz przy 1000 DEM. (kiedys)

    Do ilu....nie nizej niz pare groszy powyzej ceny zakupu :)

    MarcinP

  • 3. Data: 2004-05-17 08:30:48
    Od: qubacz <q...@g...pl>

    Jezeli w Warszawie to polecam http://republika.pl/kantorintraco1/

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 4. Data: 2004-05-17 08:43:27
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik qubacz napisał:
    > Jezeli w Warszawie to polecam http://republika.pl/kantorintraco1/

    Ok. Dodaję INFO :
    Wrocław.

    Dzięki za odpowiedź

  • 5. Data: 2004-05-17 10:34:51
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Ok. Dodaję INFO :
    > Wrocław.
    >
    > Dzięki za odpowiedź
    > Pozdrawiam
    > --
    > Stasio Podróżnik
    =============
    Kantor "Ponik", ul. Biskupia 10a (rog Wita Stwosza). Dostalem niezla cene
    juz ok. 350;- E. Sa elastyczni.
    Powodzenia!
    PL

  • 6. Data: 2004-05-17 11:02:22
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik PL napisał:
    > Kantor "Ponik", ul. Biskupia 10a (rog Wita Stwosza). Dostalem niezla cene
    > juz ok. 350;- E. Sa elastyczni.

    Dziekuję za info ...
    Dostałem takowego maila , bo rozesłałem zapytania po kantorach(Stan na
    dzieńdzisiejszy):

    Dzień dobry
    Pragnę poinformować że na chwile obecną może pan u nas kupić 3000EURO
    po 480zł za 100 EURO

    Pozdrawiam
    Adam Łaszczyński
    Kantory wroclaw.pl