  • 1. Data: 2004-05-17 07:09:12
    Temat: system transakcyjny
    Od: "AndrewE" <a...@n...poczta.fm>

    System trasakcyjny WBK lezy. MAcie to samo ?
    pozdro
    A.E.

  • 2. Data: 2004-05-17 07:17:31
    Temat: Re: system transakcyjny
    Od: "AndrewE" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "AndrewE" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > System trasakcyjny WBK lezy. MAcie to samo ?

    Juz dziala, ale jakaos tak mulowate jak na moj gust

    A.E.

  • 3. Data: 2004-05-17 07:45:37
    Temat: Re: [BZWBK] system transakcyjny
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    AndrewE wrote:

    > System trasakcyjny WBK lezy. MAcie to samo ?
    > pozdro
    > A.E.

    Ciekawostka:
    Gdy próbuję się logować (mam tylko KK) dostaję:
    Uprzejmie informujemy, że w tym momencie rachunki nie są dostępne w
    usługach BZWBK24.
    Przepraszamy Państwa za chwilowe niedogodności

    Gdy loguje się moja znajoma (ma konto24, nie pytajcie czemu), wszystko
    jest ok.
    Może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć?

    KJ