  • 1. Data: 2004-05-17 07:00:41
    Temat: Iban, liczba kontrolna, excel
    Od: Kurczak <k...@i...pl.spam>

    Witam

    Mam pytanie, czy ktos z sznownych grupowiczow posiada
    gotową funkcję w excelu i chciałby się nią podzielić
    do obliczania 2 cyfrowej liczby kontrolnej, zgodnej
    z systemem IBAN, do 24 cyfrowego konta.

    Pozdrawiam

    Kurczak
    kurczak<maupa>i-uran.pl

  • 2. Data: 2004-05-17 08:32:20
    Temat: Re: Iban, liczba kontrolna, excel
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    http://tinyurl.com/23hta

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2004-05-17 08:42:17
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > gotową funkcję w excelu i chciałby się nią podzielić
    > do obliczania 2 cyfrowej liczby kontrolnej, zgodnej

    Całkiem niedawno wrzuciłem na grupę,
    wprawdzie wzór sprawdzał istniejący numer,
    ale to już żaden problem, by go nieco zmodyfikować.
    Zdaje się że post zatytuowałem jakoś tak:
    Jak najłatwiej sprawdzić/wyliczyć liczbę kontrolną z rachunku IBAN