  • 1. Data: 2003-02-11 17:18:22
    Temat: KREDYT NA NOWY SAMOCHOD
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    czy moze ktos sie orientuje, gdzie najtaniej moge wziac kredyt samochodowy?

  • 2. Data: 2003-02-11 17:26:27
    Temat: Re: KREDYT NA NOWY SAMOCHOD
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > czy moze ktos sie orientuje, gdzie najtaniej moge wziac kredyt
    samochodowy?

    Na nowy samochód, to chyba w miarę tanio, a przede wszystkim wygodnie będzie
    wziąć kredyt za pośrednictwem dilera, u którego się kupuje.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-02-11 17:31:40
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Robert Wicik <N...@p...onet.pl> wrote:

    > Na nowy samochód, to chyba w miarę tanio, a przede wszystkim wygodnie będzie
    > wziąć kredyt za pośrednictwem dilera, u którego się kupuje.

    Nie zawsze. Z reguły, to trzeba trafić np. na jakąś promocję kredytów :(
    Przynajmniej tak było w czerwcu ubiegłego roku, gdy kupowałem samochód.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-02-11 17:34:35
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości

    > Nie zawsze. Z reguły, to trzeba trafić np. na jakąś promocję kredytów :(

    no i ja tam mam - mam upatrzony samochod i dealera i nie ma tam akurat
    zadnych promocji kredytowych:(

  • 5. Data: 2003-02-11 17:38:29
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    rena <r...@p...pl> wrote:

    > no i ja tam mam - mam upatrzony samochod i dealera i nie ma tam akurat
    > zadnych promocji kredytowych:(

    Sprawdź w banku w którym masz ROR. Banki często mają niższe
    oprocentowanie/prowizje/itp dla swoich klientów.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-02-11 18:05:04
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    > Sprawdź w banku w którym masz ROR. Banki często mają niższe
    > oprocentowanie/prowizje/itp dla swoich klientów.

    mam w mbanku - oni chyba nie maja takich kredytow?.....

  • 7. Data: 2003-02-11 18:29:45
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    rena <r...@p...pl> wrote:

    > mam w mbanku - oni chyba nie maja takich kredytow?.....

    Za to jak ostatnio zerkałem, to kredyt samochodowy w Multi miał całkiem
    sensowne oprocentowanie. Ale uprzedzam, że jakoś super dokładnie się nie
    przyglądałem...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2003-02-11 21:27:09
    Od: "Pirxx" <pirxx@NO_SPAMmail.icpnet.pl>

    > czy moze ktos sie orientuje, gdzie najtaniej moge wziac kredyt samochodowy?

    Jesli rzeczywiscie chodzi o "najtaniej" to polecam:

    PKO BP, MultiBank, BZ WBK

    Sensowne oprocentowanie to ok 13,5-14,5% zmienne i 2% prowizji przy kredycie na 2-4
    lata