  • 1. Data: 2003-02-11 16:41:43
    Temat: supermarket - gdzie sa moje 3 grosze ?
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Zanabylem wczoraj za 100 zł jednostek SEB4.
    Wyglada to jak ponizej. Czy ktos potrafi mi wyjasnic, dlaczego kupilem
    za 100zł a mam w dniu nabycia za 99,97 zł ?
    Moze to blad zaokraglenia, ale w takim razie dlaczego nie sprzedano mi
    0,702197 lub lepiej 0,702198 jednostki ?
    Kto porwal moje biedne, samotne trzy grosze ?

    MichalL

    Nazwa funduszu
    SEB4-STABILNEGO WZROSTU SPECJALISTYCZNY FUNDUSZ INWESTYCYJNY OTWARTY
    Data złożenia dyspozycji
    10-02-2003
    Data wyceny transakcji
    10-02-2003
    Typ transakcji
    NABYCIE
    Kwota transakcji
    100,00
    Liczba jednostek transakcji
    0,702000
    Wartość rejestru po transakcji
    99,97
    Liczba jednostek po transakcji
    0,702000

    Cena jednostki
    142,41 PLN

    Wartość jednostek
    99,97 PLN

  • 2. Data: 2003-02-11 18:43:12
    Temat: Re: supermarket - gdzie sa moje 3 grosze ?
    Od: "Marcin P." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w
    wiadomości > Zanabylem wczoraj za 100 zł jednostek SEB4.
    > Wyglada to jak ponizej. Czy ktos potrafi mi wyjasnic, dlaczego
    kupilem
    > za 100zł a mam w dniu nabycia za 99,97 zł ?

    Miałem taki sam przypadek z SEB4:

    zlecenie wycena Nazwa funduszu Typ transakcji Kwota transakcji
    Wartość rejestru po transakcji
    28-01-2003 29-01-2003 SEB4 NABYCIE 150,00 149,97

    --
    Marcin P.
    http://kolej.lodz.pl

  • 3. Data: 2003-02-11 21:18:11
    Od: "Savo" <s...@N...gazeta.pl>

    Marcin P. <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Wartość rejestru po transakcji
    > 28-01-2003 29-01-2003 SEB4 NABYCIE 150,00 149,97
    Witam
    podobnie dla Seb2. ktos moze wie skad wynikaja te roznice?
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-02-12 12:28:18
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2bpaj$bj3$1@inews.gazeta.pl, Savo <s...@N...gazeta.pl>:
> [...]

    Savo, Marcin, Michal - przeczytajcie wypowiedz pracownika mBanku zajmujacemu
    sie SFI - wyglada na to, ze dostaniecie swoje 3 grosze i problem dotyczy
    tylko SEB:

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=579
    33&t=57911

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-02-12 14:01:23
    Od: b...@p...onet.pl

    > Savo, Marcin, Michal - przeczytajcie wypowiedz pracownika mBanku zajmujacemu
    > sie SFI - wyglada na to, ze dostaniecie swoje 3 grosze i problem dotyczy
    > tylko SEB:

    Nie tylko SEB, chociaz tym razem w strone odwrotna :)

    10-02-2003 11-02-2003 CITIOBLIGACJI NABYCIE 2 000,00 2 000,07
    ...a prawie caly czas ktos narzeka na shiti ;)

    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=579
    33&t=57911

    Juz jest nowszy link:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=579
    73&t=57911

    Waldek

  • 6. Data: 2003-02-12 14:29:31
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:4650.00000bdb.3e4a53b3@newsgate.onet.pl, Użytkownik
    <b...@p...onet.pl>:

    > 10-02-2003 11-02-2003 CITIOBLIGACJI NABYCIE 2 000,00 2 000,07
    > ...a prawie caly czas ktos narzeka na shiti ;)

    Ale tu sa daty rozne. Jesli cena nabycia byla z 10. a transakcja 11., to
    wartosc w tym drugim dniu mogla sie juz roznic z powodu wzrostu wartosci
    j.u. byc moze?

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-02-13 06:56:48
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ale tu sa daty rozne. Jesli cena nabycia byla z 10. a transakcja 11., to
    > wartosc w tym drugim dniu mogla sie juz roznic z powodu wzrostu wartosci

    Robercie,
    Czytales dokladnie poprzednie wiadomosci? Przeczytaj jeszcze raz, bo tam
    daty tez sa rozne w 2 na 3 przypadki. IMO tylko jesli zlecenie skladane jest
    bardzo wczesnie, to data wyceny jest identyczna. Zreszta w tym dniu
    skladalem jeszcze inne zlecenia (3) i tam kwoty rejestru i wartosci rejestru
    po transakcji sa identyczne. Tylko nie mow mi ze to przypadek i wzrost
    wartosci w pozostalych byl zeowy. Z tego co widze przynajmniej w moim
    przypadku, roznice moga wynikac po prostu z zaokraglania liczby jednostek
    przez rozne fundusze.
    np.
    GTFI FIO OBLIGACJI SKARBOWYCH zaokragla do 4 miejsca po przecinku (kwoty
    zgodne)
    SKARBIEC-OBLIGACJA FUNDUSZ INWESTYCYJNY OTWARTY INSTRUMENTÓW DŁUŻNYCH 6
    miejsc (kwoty zgodne)
    PZU FIO PAPIERÓW DŁUŻNYCH POLONEZ 4 miejsca (kwoty zgodne)
    CITIOBLIGACJI FIO tylko do trzeciego miejsca (kwoty niezgodne)

    Byc moze tu tkwi przyczyna?

    Waldek

  • 8. Data: 2003-02-13 07:02:09
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2ffjf$k6j$1@flis.man.torun.pl, bwwald <b...@p...onet.pl>:

    > Czytales dokladnie poprzednie wiadomosci? Przeczytaj jeszcze raz, bo
    > tam daty tez sa rozne w 2 na 3 przypadki.
    Prawda, nie chcialo mi sie siegac do tych starszych, wolalem dopisac "byc
    moze" ;)
    sorry

    byc moze ;)

    --