  • 1. Data: 2003-02-11 17:07:52
    Temat: Widzieliscie nowa TOiP Millennium?
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    http://www.bankmillennium.pl/images/PL/Cennik_uslug_
    Prowizje_i_oplaty_dotyczace_osob_fizycznych_od_2003-
    02-11_5424.pdf

    Oczywiscie pojawil sie juz wpis o nowym koncie Unikonto Plus, ale oprocz
    tego (jesli dobrze zrozumialem tabele) zmiany dot. prowizji dot. wyplat z
    Euronetow dla tego konta pociagnely taka sama zmiane dla kont
    Millepensja i Millennium Efekt. Wynikaloby z tego, ze pierwszych 10 wyplat
    dla tych dwoch kont istniejacych juz dawno tez bedzie darmowe. Podobnie
    oplata za bankolinie juz nie bylaby 2 PLN/mies. tylko 0 PLN/mies.

    Jesli by tak bylo, to moje konto Millepensja by mnie nic nie kosztowalo
    teraz (robie ok. 5-6 wyplat z bankomatu miesiecznie i mam bankolinie)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2003-02-13 15:44:08
    Temat: Re: Widzieliscie nowa TOiP Millennium?
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    land.pl...

    http://www.bankmillennium.pl/images/PL/Cennik_uslug_
    Prowizje_i_oplaty_dotycz
    ace_osob_fizycznych_od_2003-02-11_5424.pdf

    Blad. Nie znaleziono takie strony :-(

    Tego cennika nie ma aktualnie na serwerach Big Banku/Millennium

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2003-02-14 09:08:18
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Blad. Nie znaleziono takie strony :-(
    >
    > Tego cennika nie ma aktualnie na serwerach Big Banku/Millennium

    Zawsze aktualne tabeli z oprocentowaniem i oplatami sa tu:
    http://www.bankmillennium.pl/3/7/?_c=1521

    Ale rzeczywiscie wyrzucili wczoraj TOiP, ciekawe czemu?

    Pozdrawiam
    Radek

  • 4. Data: 2003-02-14 11:14:36
    Od: w...@p...onet.pl

    > Zawsze aktualne tabeli z oprocentowaniem i oplatami sa tu:
    > http://www.bankmillennium.pl/3/7/?_c=1521
    >
    > Ale rzeczywiscie wyrzucili wczoraj TOiP, ciekawe czemu?

    A od kiedy miała obowiązywać nowa taryfa i kiedy pokazała się nowa TOiP ?

    Tomasz

  • 5. Data: 2003-02-14 13:39:03
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > A od kiedy miała obowiązywać nowa taryfa i kiedy pokazała się nowa TOiP ?

    Poprzednia tabela byla od 15-01-2003, a ta ostatnia od 11-02-2003 i tego
    dnia rano byla na stronie, a wczoraj zniknela. Zmiany w
    tabeli oprocentowania sa tez z 11-02 ale nie zniknela ze strony ta
    tabelka.

    Na ulotce dolaczonej do wyciagu zauwazylem, ze oprocz tych zmian na lepsze
    (10 wyplat za darmo + bankolinia gratis), zmieniono oplate za wyplate z
    bankomatow obcych z 3,5 PLN na 5 PLN niezaleznie od kwoty wyplaty.
    W tabeli z 11-02 byly te zmiany na lepsze, ale nadal bylo 3,5 PLN za
    wyplate w obcym bankomacie, wiec boje sie, ze zdjeli bo jednak powinno byc
    5 PLN, ale czemu jeszcze do dzis nie ma tabeli? Wczesniej nie bylo zadnych
    przerw w publikacji tabel.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 6. Data: 2003-02-14 20:10:19
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
    land.pl...

    http://www.bankmillennium.pl/images/PL/Cennik_uslug_
    Prowizje_i_oplaty_dotycz
    ace_osob_fizycznych_od_2003-02-11_5424.pdf

    jest znow:

    http://www.bankmillennium.pl/images/PL/Cennik_uslug_
    Prowizje_i_oplaty_dotycz
    ace_osob_fizycznych_od_2003-02-11_5433.pdf

  • 7. Data: 2003-02-17 08:36:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    http://www.bankmillennium.pl/images/PL/Cennik_uslug_
    Prowizje_i_oplaty_dotycz
    > ace_osob_fizycznych_od_2003-02-11_5433.pdf

    Jest i ciagle za wyplate z obcego bankomatu 3,50zl a nie 5zl jak zapowiadali
    w ulotce wydrukowanej na odwrocie wyciagu za styczen...
    A juz myslalem ,ze wycofali ta tabele zeby te 5zl wstawic...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---