  • 1. Data: 2008-05-11 17:38:44
    Temat: KK za lokatę?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    jak w temacie, czy jeszcze jakieś banki oferują taką opcję?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-05-11 18:24:51
    Temat: Re: KK za lokatę?
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > jak w temacie, czy jeszcze jakieś banki oferują taką opcję?

    multi, lokata na 5500 i dostaniesz śliczną visę gold z limitem 5000. visa
    pierwszy rok (chyba?) za darmo, później negocjowane wg "urobku".

    jest też w multi karta platynowa "na lokacie" - bawiłem się tam
    kalkulatorem/schematem wypełnianym przy wnioskowaniu o kartę, i wyszło mi, że
    platynę można dostać zakładając lokatę 25000 zł.
    nie wiem tylko jak z płatnościami, czy też byłaby pierwszy rok bez opłaty?

    --
    J'entends ton coeur

  • 3. Data: 2008-05-11 18:38:33
    Od: t...@g...com

    On 11 Maj, 19:24, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > platynę można dostać zakładając lokatę 25000 zł.
    > nie wiem tylko jak z płatnościami, czy też byłaby pierwszy rok bez opłaty?

    czy tylko Multi cos takiego oferuje, interesuje mnie taka opcja w
    Mbanku, ma ktos taką karte na podst lokaty w Mbanku?

  • 4. Data: 2008-05-11 18:52:57
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    no właśnie czy w takiej sytuacji Multi wyda kk bez opłaty w pierwszym roku?

    jak wygląda to w innych bankach? czy jeszcze któryś oferuje kk za lokatę?

    ps
    odkryłem na raporcie z BIK, że mam w Multi rachunek kk za kwotę 10kzł (dawno
    temu miałem tam kk z takim limitem, kartę zamknąłem, ale rachunku karty
    nie), czy teraz bank wyda mi kk do tego limitu czy cała procedura od
    początku?
    macie jakieś doświadczenia?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-05-11 19:41:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Konrad N>S> napisał(a):
    > multi, lokata na 5500 i dostaniesz śliczną visę gold z limitem 5000.
    > visa pierwszy rok (chyba?) za darmo, później negocjowane wg "urobku".

    Po co komu Gold z limitem 5k ?

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-05-11 19:51:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > może takiej karty jeszcze nie ma? ;-)

    No to chyba faktycznie tylko do kolekcji.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-05-11 19:57:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Konrad N>S> napisał(a):
    > oczywiście, można posumować, poprzenosić karty z podnoszeniem limitu,
    > tylko po co np. mnie karta z limitem dajmy na to pól miliona złotych,
    > jak zarabiam 1300zł miesięcznie? pytam poważnie, bo nie wiem. piszecie
    > tutaj, że macie karty z limitami np. 70 tysięcy - wykorzystujecie to?

    Ale po co miec golda z limitem 5k ? Zeby przyszpanowac pani siedzacej na
    kasie ?

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-05-11 20:06:37
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

  • 9. Data: 2008-05-11 20:13:33
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    > Po co komu Gold z limitem 5k ?

    ale to nie koniec. wklepuj w kalkulator lokatę, a dostaniesz golda o limicie 0.9
    lokaty.

    podałem 5,5 tys. bo - o ile dobrze pamiętam - początek dla golda, od 5000 wzwyż,
    czyli lokata od 5500 wzwyż.

    możesz wsiąść golda z wyższym limitem, albo inną kartę z niższym.

    a zresztą:
    czy jeśli już jest karta gold, to nie może mieć niskiego limitu?
    jak gold to tylko 80000 lub więcej?

  • 10. Data: 2008-05-11 20:27:40
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    t...@g...com pisze:
    > czy tylko Multi cos takiego oferuje, interesuje mnie taka opcja w
    > Mbanku, ma ktos taką karte na podst lokaty w Mbanku?

    Aktualnie mBank nie oferuje takich kart.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista