  • 1. Data: 2008-05-11 13:06:19
    Temat: Kto z Was ma kartę GetInBanku?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Kto z Was ma kartę GetInBanku?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2008-05-11 15:06:38
    Temat: Re: Kto z Was ma kartę GetInBanku?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g06r0u$hl5$...@f...man.torun.pl

    > Kto z Was ma kartę GetInBanku?

    No i stało się... Tak wielu ma tam KK, że posty przez nich
    wysłane zaklinowały się wzajemnie u wejścia do Usenetu...
    Powinienem był to przewidzieć i nie pytać wprost, ale jakoś
    zakamuflować swoje pytanie i swoją dociekliwość...
    No nic, jakoś to będzie... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2008-05-11 15:15:03
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:g07222$ai5$1@flis.man.torun.pl...

> [...]

    miałem.

> [...]
    > Powinienem był to przewidzieć i nie pytać wprost, ale jakoś
    > zakamuflować swoje pytanie i swoją dociekliwość...

    po "dociągnięciu" ("pobierz kolejne...") widać też twój pierwszy post.

    --
    J'entends ton coeur

  • 4. Data: 2008-05-11 15:39:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konrad N>S>" g072he$2r0o$...@o...icpnet.pl

    > miałem.

    Było za dobrze i zrezygnowałem. ;)

    Od kiedy zaczęli liczyć 4.50 złotych ubezpieczenia?
    Wzięli za miesiąc, w którym otrzymałeś kartę czy dopiero za następny?
    Może jest to gdzieś opisane dokładnie?

    Mnie oszukali, wiec chcę się ich pozbyć jak najniższym kosztem.
    (z jak najmniejszymi stratami) Kartę otrzymałem ze trzy dni temu
    i jeszcze jej nie aktywowałem. Niby mogę przelewać z niej niemal
    wszystko na konto oszczędzające w innym banku i w taki sposób
    niwelować straty, ale na współpracę z oszustami nie mam ochoty
    z wiadomego powodu -- gdy tylko się odwrócę, zostanę okradnięty
    przez nich, a na ciągłe pilnowanie nie mam ochoty. :)

  • 5. Data: 2008-05-11 15:53:51
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:g0742t$ffh$1@flis.man.torun.pl...

    > Było za dobrze i zrezygnowałem. ;)

    tak, w ten deseń.
    do tego karta koszmarnie brzydka, tak brzydkiej jeszcze nie miałem, a na to
    zwracam uwagę*

    > Od kiedy zaczęli liczyć 4.50 złotych ubezpieczenia?
    > Wzięli za miesiąc, w którym otrzymałeś kartę czy dopiero za następny?
    > Może jest to gdzieś opisane dokładnie?

    liczyli od pierwszego mca używania, ale nie zwróciłem na to uwagi w sensie "już
    muszę płacić" bo kartę otrzymałem na samym początku, 4 albo 5 dnia miesiąca.

    *- tak, wiem, mam pierdolca. koszmarnego:

    - podoba mi się gold raiffeisena, mimo że visa, a logo visy nie lubię.
    - podoba mi się gold citi, ale tu już mam mestercard.
    - nie podoba mi się gold amex millennium, i z niej zrezygnuję.
    - chciałem gold mastercard polbanku, bardzo mi się podoba, ale mi nie wydali,
    "bo polityka nie pozwala" (a w tym czasie na _te_same_ wyciągi z citi dostałem
    mille i raifiego z dużo większymi limitami; polbanku stuknij się w głowę!)

  • 6. Data: 2008-05-11 15:56:48
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mille i raifiego z dużo większymi limitami; polbanku stuknij się w głowę!)

    i chyba poproszę o gold (nawet visa) multibanku - też bardzo ładnie złota, "na
    lokacie". i tylko na rok - ktoś pisał, że wznowienia będą już z chipem, a więc
    autoryzacja pinem, a tego nie chcę.

    --
    J'entends ton coeur

  • 7. Data: 2008-05-11 16:37:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konrad N>S>" g074q5$2td3$...@o...icpnet.pl

> [...]

    > muszę płacić" bo kartę otrzymałem na samym początku, 4 albo 5 dnia miesiąca.

    Czyli kolejne oszustwo tego banku -- powiedziano mi przy składaniu wniosku,
    że za pierwszy miesiąc nie policzą. A kiedy ją aktywowałeś?

    -=-

    Przelewałeś z niej na inne konta?

> [...]
    > mille i raifiego z dużo większymi limitami; polbanku stuknij się w głowę!)

    Polbank -- nie wykonuj tej dyspozycji. ;) (gdyż podobnych stuknięć musiałbyś
    wykonać całą masę i rozbolałaby Cię głowa od tego stukania się w głowę)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2008-05-11 16:53:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Konrad N>S> napisał(a):
    > - podoba mi się gold raiffeisena, mimo że visa, a logo visy nie lubię.

    A Raiffeisen od niedawna nie pobiera oplaty za wydanie duplikatu KK, co
    jest dla mnie dosyc istotne i dlatego niebawem (za jakies pol roku)
    przeniose do nich swojego MC Millenium.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-05-11 18:11:27
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    > A Raiffeisen od niedawna nie pobiera oplaty za wydanie duplikatu KK, co jest
    > dla mnie dosyc istotne i dlatego niebawem (za jakies pol roku) przeniose do
    > nich swojego MC Millenium.

    no dobrze, jest za 0zł. ale po co ci to, będziesz brał duplikaty częściej? wiesz
    już np. że poprosisz o 4 albo 6 duplikatów?
    w jakim celu?

    czy może do zbioru: jedną kartę oddajesz wypowiadając a jedną do klasera z
    kartami?

    bo sama karta naprawdę ładna jest.

    --
    J'entends ton coeur

  • 10. Data: 2008-05-11 18:21:22
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:g077cq$s24$1@flis.man.torun.pl...

    > A kiedy ją aktywowałeś?

    nie zwlekałem z tym, chyba już na drugi dzień.

    > Przelewałeś z niej na inne konta?

    nie, tego nie robiłem. teraz mam citi, i też nie przelewam gotówki z karty,
    robię tylko przelewy [nawałem je tak] "przyżyciowe", czyli prad, gaz, czynsz,
    telefon i internet, pozwolili żebym to mógł robić za dwa mieszkania.

    z getina miałem jeszcze konto i vise electron, taką z jakimś motocyklistą na
    wirażu (nie wiem skąd taki obrazek).
    z tego produktu też zrezygnowałem, bo:

    1. było już za dużo rorów i płaskich kart w portfelu
    2. do lukasa mam o 25 metrów bliżej, i lukas mi dopłaca za posiadanie u nich
    konta złotówkę miesięcznie.

    powyższe dwa były powodem, że "wpłatomatem" z darmowymi przelewami stał się
    lukas bank z e-kontem.

    aha - bardzo też mi się nie podbał dostęp www do konta w getinbanku - trcohę
    podobny do wcześniejszego fortisa (sprzed zeszłorocznych zmian systemu w
    fortisie)

    > Polbank -- nie wykonuj tej dyspozycji. ;) (gdyż podobnych stuknięć musiałbyś
    > wykonać całą masę i rozbolałaby Cię głowa od tego stukania się w głowę)

    taki koszmar z ich kartą?
    grupowicze pisali, żebym i tam złożył wniosek, bo ich karta nie figuruje w bik.

    --
    J'entends ton coeur