  • 1. Data: 2008-05-11 13:36:15
    Temat: Polbank ma problemy z wypłacaniem transz w KH?
    Od: p7nntp <p...@u...pl>

    Czy ktoś z Was się orientuje jak długo jeszcze Polbank będzie robił
    problemy przy wypłacie kasy na transze w hipotecznych?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-05-12 08:21:19
    Temat: Re: Polbank ma problemy z wypłacaniem transz w KH?
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    p7nntp pisze:
    > Czy ktoś z Was się orientuje jak długo jeszcze Polbank będzie robił
    > problemy przy wypłacie kasy na transze w hipotecznych?

    A jakie problemy Ci robi? (poza długim okresem oczekiwania)

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 3. Data: 2008-05-15 08:31:57
    Od: p7nntp <a...@g...pl>

    On Mon, 12 May 2008 10:21:19 +0200, Cubus wrote:

    > A jakie problemy Ci robi? (poza długim okresem oczekiwania)

    Mnie osobiscie akurat nie chce wyplacic od 7 miesiecy ostatniej transzy,
    ale moja sytuacja i tak jest malo problematyczna w pjorownaniu z tymi co
    polegaja wylacznie na kredycie bankowym.
    Jezeli pytal bys sie o powodo to szczerze mowiac nie znam go, gdyz bank
    odmowil wspolpracy ;) Zero odpowiedzi na reklamacje, ustne odpowiedzi sa
    sprzeczne bez wgledu kto je udziela. No dobrze nie jest w kazdym razie.

  • 4. Data: 2008-05-15 09:28:15
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    p7nntp pisze:

> [...]
    > odmowil wspolpracy ;) Zero odpowiedzi na reklamacje, ustne odpowiedzi sa
    > sprzeczne bez wgledu kto je udziela. No dobrze nie jest w kazdym razie.

    Eeee, coś kręcisz.
    Może kontrola inwestycji przeszła niepomyślnie, albo jakiś warunków
    umowy nie dopełniłeś?
    Napisałbyś coś bliżej o sprawie. Po za tym zupełnie nic przez 7 miesięcy
    nie robiłeś? Nie próbowałeś dotrzeć do osób decyzyjnych? Czekałeś
    tak poprostu sobie?
    Prawdę mowiąc to trochę się dziwię, bo skoro ostatnia transza nie
    wypłacona to cały czas płacisz tylko odsetki, a nie spłacasz
    kapitału - trochę to mało korzystne.

    Owszem mają burdel w Polbanku, ale jak na razie to w 2-3 tygodnie
    się wyrabiają z tymi wypłatami.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 5. Data: 2008-05-15 09:59:56
    Od: p7nntp <a...@g...pl>

    On Thu, 15 May 2008 11:28:15 +0200, Cubus wrote:

> [...]
    > trochę to mało korzystne.
    >
    > Owszem mają burdel w Polbanku, ale jak na razie to w 2-3 tygodnie się

    Teoretycznie masz racje ;) W mojej sprawie w roli mediatora wystepuje
    obecnie MRK :\

    Co do oplacalnosci takiej sytuacji - absolutnie masz racje. Ta sytuacja
    dla klienta jest bardzo nieoplacalna a dla banku i owszem.

    Problem z dotarciem piszesz? Hmmm. A czy ja mam poobic kogos z oddzialu
    czy centrali by chcial ze mna rozmawiac jak na pisemne prosby o kontakt
    nie ma odpowiedzi? Ustne rozmowy ograniczaly sie do obietnic rozwiazania
    problemu. Poza tym byly sprzeczne w tresci, w zaleznosci od osoby je
    udzielajacej.

    By nie uchodzic za trola napisze tak. MRK uznal moje racje. Mam nadzieje,
    ze w roli mediatora bedzie mial troche szczescia bo ta transza przydala
    by mi sie teraz na zakonczenie inwestycji.

  • 6. Data: 2008-05-19 11:15:47
    Od: p7nntp <a...@g...pl>

    On Thu, 15 May 2008 11:28:15 +0200, Cubus wrote:

    :(
    Wlasnie sie dowiedzialem, ze MRK ma problemy z dogadaniem sie z bankiem.
    Bank wychodzi z zalozenia, ze prawo bankowe (czytaj, ochrona danych
    bankowych) jest wazniejsza niz zapisy ustawy o MRK dogadujacej z bankiem
    wlasnie porozumienie w mojej sprawie.
    No coz. Zdarza sie.