  • 1. Data: 2004-01-20 19:54:23
    Temat: KK z BPH PBK
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Miałem KK Silver z BPH PBK ważną 11/03. Pod koniec października 2003
    zastrzegłem ją, ale od tamtego momentu otrzymuję zerowe zestawienia
    transakcji kartą. Wszystkie kwoty 0,00 zł.

    Czyżby chcieli mi wykazać, ze nikt się moją zastrzeżoną kartą nie posługuje
    ?
    Chyba doczytałem się w regulaminie, ze zastrzeżenie nie dotyczy operacji z
    wykorzystaniem PINu, czy więc mógłbym sobie wyjąć gotówkę z bankomatu ?

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018

  • 2. Data: 2004-01-21 12:25:57
    Temat: Re: KK z BPH PBK
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 20 Jan 2004 19:54:23 GMT, Krzysztof 'kw1618" z Warszawy napisał(a):

    > Chyba doczytałem się w regulaminie, ze zastrzeżenie nie dotyczy operacji z
    > wykorzystaniem PINu, czy więc mógłbym sobie wyjąć gotówkę z bankomatu ?

    To nie do końca tak... IMHO oczywiście.

    Czyli - zastrzeżenie jak najbardziej dotyczy transakcji z PINem (nie powinno
    się dać ich wykonać), ale jeśli by takie nastąpiły - to bank nie podejmuje
    za nie odpowiedzialności.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki