  • 1. Data: 2004-01-20 16:37:47
    Temat: Re: [Integrum] Problemy z logowaniem po instalacji Win2000
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Grzexs" <
    > Zainstalowali mi Win2000 i nie mogę się zalogować na stronę Integrum.
    > IE 5.0 - wali w ramce "You are not authorized to view this page" i
    > tyle. Nie pomaga wchodzenie na wskazane strony do ściągnięcia kluczy.
    > Co robić? w poprzedninim systemia WinNT chodziło wszystko świetnie,
    > pod Win98 też buja super.

    może to wina IE 5.0 - zobacz w IE "pomoc" "informacje"
    czy masz sile szyfrowania 128 bit
    i popraw sobie czas / date w komputerze
    *** blad ***

  • 2. Data: 2004-01-20 20:56:18
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tyle. Nie pomaga wchodzenie na wskazane strony do ściągnięcia kluczy.
    > Co robić? w poprzedninim systemia WinNT chodziło wszystko świetnie,

    Ustawić zegar. :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-01-20 23:58:44
    Od: "Nikto" <n...@n...pl>

> [...]
    > tyle. Nie pomaga wchodzenie na wskazane strony do ściągnięcia kluczy.
    > Co robić? w poprzedninim systemia WinNT chodziło wszystko świetnie,

    Nie znam Integruma ale moze jako zwykly user nie mozesz zapisac jakiegos
    appletu.
    Mialem tak z ING BankOnline - dopiero po przelogowaniu sie na administratora
    ruszylo, potem normalny user tez mogl sie logowac.

    Pozdrawiam
    MM